מכבי תל אביב תפתח מחר (ה') את עונת 2016/17 במשחק הראשון בו תארח את קבוצת גוריצה הסלובנית בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית. גל אלברמן הגיע למסיבת העיתונאים לקראת המשחק תחילה על עזיבתו של ערן זהבי: "זה יום עצוב לנו כחברים לקבוצה שלו. עברנו עם ערן הרבה רגעים נהדרים וחוויות רבות. כל חלון העברות השם שלו עלה ואנחנו השחקנים ידענו שהיום הזה יכול להגיע. אנחנו מאחלים לו הצלחה רבה באתגר החדש שלו".

לקראת המשחק מחר

"קשה לי להאמין שהסיפור יגמר פה. הפערים בכדורגל האירופאי הצטמצמו. למדנו את הלקח מהעונה שעברה מהיברניאנס, וכמובן שהמטרה היא לצאת עם תוצאה טובה לגומלין".

לגבי השאלה אם הם פייבוריטים או לא העונה_Q7A9067

"אף פעם לא הייתי פייבוריט, הכל השגתי דרך עבודה ולא דרך מיתוג של פייבוריט. זו התעסקות של תקשורת. אנחנו צריכים לעבוד קשה כדי להרוויח תארים".

על השינויים שעתידים לקרות

"אנחנו עם הזמן נדע. קשה להעריך מה הולך לקרות. כולנו מריחים שיהיו שינויים בסגל. דברים יקרו תוך כדי תנועה ונצטרך להתמודד כבר במשחק מחר. הזמן יגיד מי יוכל להכנס לנישה הזו. יהיה מי שיהיה, אנחנו מאמינים שהקבוצה מספיק חזקה".

על השינויים הרבים

"אנחנו די רגילים לזעזועים. חילופי מאמנים, עזיבות של שחקנים, שינויים בעמדות כאלו ואחרות. בתקופתי פה ידענו להתמודד עם דברים כמו שצריך. המועדון הזה עוצמתי, ואני מאמין שאנחנו רוצים להמשיך בדרך שלנו".

על מעבר לאיצטדיון נתניה

"עוד לא אירחתי בנתניה. אחרי המשחקים שם נוכל לדעת איך ההרגשה".

לגבי יוסי בניון

"הוא נראה מצוין באימונים, רעב ורוצה להצליח".