משוכה אחת בלבד בדמות היידוק ספליט, זה מה שנותר למכבי תל אביב בכדי להגיע לשלב הבתים של הליגה האירופית לאחר שהעפילו משלושת הסיבובים הקודמים.

קפטן הקבוצה גל אלברמן נכח במסיבת העיתונאים לפני המשחק (ה', 20:00) וסיפר על איך הוא רואה את האפשרות שהקבוצה תעפיל לשלב בתים רביעי בארבע השנים האחרונות: "אנחנו לא מתעסקים בסטטיסטיקות. התחלנו מוקדם את העונה ועבדנו מאוד קשה כדי להגיע לשלב הזה. נסענו למקומות לא קלים ופגשנו יריבות לא קלות בכדי להעפיל. יש לנו משוכה אחרונה שאנחנו רוצים לעבור אותה. אנחנו נגיע מוכנים למחר".

על העדרו של מיליץ' מהיידוק שעבר לפיורנטינה אלברמן

" שחקנים באים והולכים. גם אצלנו עזבו שחקנים משמעותיים, ואין טעם להתייחס לשחקן כזה או אחר. הולך להיות צמד משחקים לא קל".

על התחושות בקבוצה הנוכחית

"בעקבות הניסיון של שחקנים שעברו את השלבים המוקדמים בעבר, אנחנו מבינים כמה להשתתף בדרך קבע באירופה זה חשוב, וזו מטרה שיש למועדון הזה. אנחנו רוצים להמשיך במסורת האירופית, יחד עם התארים בליגה. זו חוויה לנו לשחקנים ולאוהדים ונותן עוד כמה חודשים של הנאה אירופית".

על מהלך המשחק שצפוי מחר

"קשה להעריך איזה משחק יתפתח. זה מסוג המשחקים שאתה בבית, ואתה חייב לנצח. אם אפשר לנצח בלי לספוג זה עדיף, אבל כשחקן אתה מרוכז במשחק ולא עושה חישובים אלא אם כן באמת זה משחק יוצא דופן. יש לנו הרבה ניסיון ונדע לפי הדרך שיתפתח המשחק איך נשחק. יכול להיות שהניסיון שלנו יהיה לנו לעזר".