העימות הראשון בין מכבי תל אביב והיידוק ספליט ייערך מחר (ה',20:00) כשהצהובים יארחו את הקרואטים למפגש הראשון מבין השניים. מאמנה של מכבי שוטא ארלבדזה דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק וסיפר תחילה על המטרות לקראת המפגש הכפול: "כל משחק אנחנו משחקים כדי לנצח, זה האופי של המועדון הזה. יש לנו מנטליות של מנצחים וזה עושה אותנו חזקים לכל משחק שמגיעים. המטרה הראשונה שלנו להגיע לשלב הבתים תוכל להיות מושגת. הייתה לנו מטרה לפני 8-9 שבועות לסיים בשלב הבתים, אני חושב שלכולם ברורה חשיבות המשחק של מחר".

על היריבה

"הנשקים היחידים שיש לי הם השחקנים שלי, והניסיון שלנו. הם קבוצה צעירה ואינבידואלית. יש להם כמה שחקנים טובים, משחקים כדורגל התקפי שמאפיין את הכדורגל הקרואטי. יש לנו אסטרטגיה למשחק ואנחנו נשתמש בה. צפיתי בחמשת המשחקים האחרונים של היידוק. אני יודע מי נחת כאן, כמובן שגם שמעתי על האוהדים של ספליט שנפגוש בשבוע הבא. לדעתי זהAD0Y6192 יתרון, כי מי שאוהב כדורגל רוצה לשחק באווירה שכזו".

על אפשרות העפלה בפעם הרביעית ברציפות לשלב הבתים

"לא אכפת לי אם זו הפעם הרביעית או הראשונה, אנחנו רוצים לשחק ברמה הזו ואנחנו צריכים להיות באירופה. יכולות להיות קבוצות מהליגה האנגלית, איטלקית, ספרדית, ואנחנו רוצים להראות מה אנחנו מסוגלים לעשות שם".

על הסגל ששיחק מחר

"יש לנו עוד אימון הערב, שני שחקנים מהסגל יהיו שוערים וזה משאיר לי 16 שחקנים לבחור מתוך 22 שחקנים. זה הכדורגל, יהיו שמות שלא ישחקו, כולם רוצים לשחק. השחקנים מגיעים תמיד באווירה טובה לחדר ההלבשה ואני שמח על כך. תמיד אני אומר ששחקן שמגיע לאימון, עובד קשה ורוצה לשחק, הוא כמו כל שחקן אצלי. יוסי בניון הוא שחקן לא חשוב? אנחנו משחקים משחק אחרי משחק ונותנים מנוחה, יש לנו שלושה משחקים בשבוע, מזג אוויר לא קל וזה הזמן הקשה ביותר בשנה לשחק כדורגל. ".