הראיון מתחיל בדקה 11:20

ביום שבת מכבי תל אביב תתארח בלויטה אצל הפועל כפר סבא (16:00) ותפתח את הסיבוב השני של ליגת העל. אמש (ג') התראיין האריס מדוניאנין לפודקאסט הרשמי של מכבי תל אביב, ובראיון גלוי וכנה סיפר על הסיכום שלו לסיבוב הראשון:

"התחלנו טוב מאוד את העונה, ב-30 ליוני כבר עם משחק ראשון. ניצחנו כמעט על משחק עד המשחק נגד מכבי חיפה ששם הדברים התדרדרו. אני לא ממש יכול להסביר מה קרה וזה קשה גם לי להבין. היו לנו מצבים, שיחקנו את הכדורגל שלנו אבל הכדור לא נכנס בעוד שליריבות כמעט כל התקפה הסתיימה בגול. איבדנו נקודות בב"ש והתחלנו לאבד את הביטחון. נגד חיפה תקפנו ותקפנו אבל לא היינו חדים כמו פעם, ספגנו שעבר וזה היה מאוד דומה לגמר גביע של שנה שעברה".

על היכולת האישית שלו

"גם לי היו עליות ומורדות. התחלתי טוב וכשהקבוצה ירדה ביכולת גם אני ירדתי. היה לי עומס משחקים שנקטע עכשיו, לא היה לי קל והייתי צריך זמן לאושש את הגוף. כשאתה עמוס כל מכה יכולה לגרום לפציעה ולא הייתי מספיק מוכן. עכשיו אני מרגיש טוב יותר, לקראת הסיבוב השני. יש פער של 10 נקודות, זה קשה נגד ב"ש כי הם נראים מצוין ולא מאבדים נקודות. הם מזכירים אותנו בסיבוב השני של שנה שעברה כשרק הגעתי. צפיתי במשחק שלהם נגד בית"ר, הם לא שיחקו טוב אבל באו עם ביטחון גדול, וזה מה שחסר לנו כרגע".

על הפער מב"ש

"10 נקודות זה פער גדול מאוד, אנחנו עכשיו עם רצף של שתי ניצחונות, אבל עדיין מתקשים במשחקים. בתחילת העונה היה לנו ביטחון שלא משנה את מי נפגוש ננצח, צריך להחזיר את הביטחון הזה. יש לנו הרבה שחקנים עם ניסיון, אני מקווה שנצליח לשמור על הקבוצתיות ולמזער את הפער. אנחנו יודעים כמה חשוב שלא נאבד נקודות ולהסתכל על היכולת שלנו ממשחק למשחק".

לגבי ההרגשה שלו בקדנציה השנייה

"אני מאוד מרוצה להיות כאן שוב. גם בקדנציה הראשונה היה לי טוב, אבל היו בעיות שלא צפיתי אותן. את העיר והאוהדים תמיד אהבתי וכשג'ורדי רצה להחזיר אותי שמחתי לחזור. באתי לכאן כדי לזכות בתואר, זה לא יהיה קל, אבל אעשה כל מה שאני יכול".