מכבי תל אביב נחתה היום באתונה לקראת משחק הגומלין נגד פאניוניוס (ה', 22:00) במסגרת הסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית. הצהובים יגיעו למשחק עם יתרון 0:1 מהמפגש הראשון בין השתיים בנתניה. ויממה לפני שריקת  הפתיחה ערכה הקבוצה את האימון המסכם באצטדיון נאה סמירני.

עוד לפני האימון המסכם התייצב המאמן ג'ורדי קרויף למסיבת העיתונאים לקראת המפגש ואמר: "אני חושב שברור לכולם שיהיה משחק קשה מאוד. בדיוק כמו משחק הבית שהיה. זו המחצית השנייה במפגשים בנינו ואנחנו מוליכים 0:1. עכשיו אנחנו צריכים להשלים את המשימה ולהעפיל שלב".

על היכולת שהציגה פאניוניוס במשחק הראשון:

"אני חושב שבבית פאניוניוס הפכו עבורנו את המשחק לקשה מאוד. עכשיו שאנחנו נשחק במגרש הביתי שלהם והם יהיו עם הרבה יותר תשוקה ויהיה קשה לשחק נגדם אבל נתכונן למשחק הזה בהתאם".

צפו באימון המסכם מאצטדיון נאה סמירני

על התוכניות לקראת המשחק אמר:

"אנחנו לא חושפים תוכניות המשחק שלנו אף פעם. אנחנו תמיד מנסים לשחק את המשחק שלנו. יש לנו את הסגנון שלנו וזה מה שננסה לעשות מחר. זה יהיה משחק קשה והתוצאה מהמשחק הראשון היא כזו שהופכת את המשחק לפתוח. נצטרך לבוא מרוכזים ומוכנים לקראת המשחק".

מה אתה מצפה לראות מפאניוניוס ואיך אתה נערך לאצטדיון הביתי?

"אני בטוח שהאצטדיון הזה ביתי והקהל פה תומך, אבל אנחנו רגלים לזה גם מהליגה שלנו ככה שלא זו תהייה הבעיה שלנו. אני מצפה שפאניוניוס ינסו קודם כל להשוות את התוצאה ולמחוק את הפיגור. כמו שאמרתי זו לא תוצאה שאי אפשר למחוק והיא יכולה להיות מסוכנת לשתי הקבוצות. אני מצפה מהם למשחק עם הרבה תשוקה. הם ינסו לתקוף מההתחלה ואנחנו נצטרך להיות מוכנים לזה".

האם יש כוונה להתגונן או לנסות כבר מההתחלה להבקיע שער נוסף:

"במנטליות שלנו אנחנו משחקים בדרך כלל כדי לנצח. גם במשחקים בליגה שלנו אנחנו לא יודעים להתכונן למשחק כדי לא להפסיד אלא משחקים תמיד כדי לנצח וזו תהייה טעות לשנות את הגישה הזו".

האם יש שחקן בשורות היוונים שמכבי רואה בו כשחקן מפתח:

"אנחנו ניתחנו את היריבה. ויש לה כמה שחקנים מעניינים. אני בטוח שכל קבוצה מנתחת את היריבה כדי לדעת להיות מוכנה אליה".

החלוץ, ארון שוינפלד הוסיף: "אנחנו מובילים 0:1 מהמשחק הראשון. היה משחק קשה בארץ. אני חושב שלא שיחקנו את המשחק הכי טוב שלנו ועכשיו אנחנו מוכנים לקרב. אנחנו קבוצה שרוצה לנצח כל משחק. אנחנו מוכנים למשחק הזה. מקווה שאוכל לעזור לקבוצה להשלים א ת המשימה"