הניצחון אמש במשחק הדרבי התל אביבי במסגרת ליגת העל לנוער, לא היה סתם משחק עבור המאמן והשחקנים. גיא צרפתי, מאמן הקבוצה ותומר אלטמן המשמש כקפטן הקבוצה התייחסו להישג החשוב ושיתפו את תחושותיהם.

כשמאמן הקבוצה נשאל על הדרבי והתחושות מהמשחק:
״אין יותר מאושר ממני לנצח דרבי, חשבתי על זה בדרך שנסעתי למשחק שבעצם אני חוויתי את החוויה הזאת מכל הכיוונים, גם בתור אוהד, גם בתור שחקן, גם בתור אח של שחקן שלקח גמר גביע המדינה בדרבי וגם בתור מאמן קבוצת הנוער אז ככה שמבחינתי זה מלא אמוציות ואנרגיות ואני שמח שזה קרה. בהקשר של המשחק, אנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב ממה ששיחקנו היום, לדעתי היינו צריכים להרוג את המשחק שהובלנו 0:2. בחצי השני נסגנו אחורה אבל עדיין היינו צריכים עם הפעולות השקטות שלנו מול השער לקחת את המשחק יותר מוקדם״.

לצפייה בתקציר המשחק והסיקור המלא לחצו כאן

כשנשאל האם יש לו מה לומר לשחקניו:
״אספתי אותם בסוף המשחק במעגל והיה חשוב לי לעשות את זה כאן על הדשא שהאוהדים וההורים שלהם יראו שאני מאוד מעריך את העבודה ואת מה שהם עשו על המגרש. צריך לקחת בחשבון שזה רק שחקנים שמתחילים את הדרך שלהם, יש לחץ של משחק דרבי ושל תקשורת, זה לא פשוט. אין לי מילה רעה אחת אליהם, להיפך לנצח 1:3 אני חושב שזה יפה מאוד״.

כשנשאל על התחושות שלו ששחקן שלו, אור דסה, עלה לבוגרים ומצליח:
״אור הוא שחקן של כל מחלקת הנוער. אני המאמן שקלט אותו לקבוצת הנוער וחשוב גם לציין שהמאמנים שלו בגיל הצעיר עשו עבודה מצויינת, מדובר בזריקת עידוד לכל המחלקה והמנהלים שלה״.

מעדשת המצלמה: צפו בניצחון הגדול בדרבי התל אביבי

גם תומר אלטמן קפטן הקבוצה התייחס לניצחון היוקרתי במשחק הדרבי:

כמה זה כיף לנצח דרבי?
״התחושות מדהימות, בעיקר איך שהמשחק התפתח. פתיחת העונה שלנו לא הייתה כלכך מוצלחת אז היה לנו מאוד חשוב לנצח היום את המשחק״.

אם מדברים על פתיחת העונה איך מתקדמים מפה?
״אני חושב שהתוצאה הטובה שעשינו בדרבי והמשחק הטוב שהצגננו זה יתן לנו דחיפה גדולה מאוד להמשך ומכאן אנחנו רוצים רק לעלות גבוה יותר״.

במחצית השנייה אוהדי הפועל הגיעו בבת אחת, עליכם זה לא השפיע?
״לא נתנו לזה להשפיע עלינו, זה חלק מהמשחק, האוהדים והקהל, בקרוב שחקנים ישחקו בקבוצות בוגרים וזה חלק מהמשחק״.