מכבי תל אביב ׳שחר׳הפועל תל אביב ׳ניסנוב׳ 1:3
קבוצת הנוער של המועדון גברה על האדומים במשחק הדרבי המסקרן (מחזור 6). הצהובים הציגו משחק טוב עם שערים נהדרים. כבשו למכבי: תומר אלטמן (פ), פאדי נג׳אר ונתנאל פרץ. החניכים של גיא צרפתי עם ניצחון שני ברציפות שמעלה אותם למקום ה-5 בטבלה, מרחק חמש נקודות מהמוליכה. לצפייה בתקציר המשחק והסיקור המלא לחצו כאן.

מכבי תל אביב ׳עודד׳מועדון ספורט עירוני אשדוד ׳ז׳ילבר׳ 1:2
לאחר פגרה ארוכה של חודש, קבוצת נערים א׳ חזרו לכר הדשא. הצהובים המשיכו במומנטום המצוין מפתיחת העונה כשניצחו את אשדוד בבית ולקחו את כל 3 הנקודות (מחזור 6). מכבי ת״א ׳עודד׳ היא הקבוצה היחידה בליגה שמושלמת מה שמבסס את מעמדה במקום ה-1 בטבלה.

מאמן הקבוצה אליעזר בן אהרון סיפר על המשחק: ״חזרנו לשחק אחרי חודש פגרה, זה הרגיש כמו משחק ראשון של העונה, ברוב דקות המשחק השחקנים הקרינו ושידרו רצון ועליונות על אשדוד אך עדיין היה חסר לי קצת בגרות במשחק שלנו ברמה האישית והקבוצתית. אנחנו חייבים לדעת לשמור על התוצאה אחרי שמבקיעים ולהרוג את המשחק מוקדם יותר כאשר אנחנו שולטים ללא עוררין ומבטלים את הקבוצה היריבה. השערים שהבקענו תוצאה ישירה של תרגול באימונים, לפעמים זה נראה בדיוק כמו התרגלים מהאימון וזה החלק המרגש במשחק ובניצחון. ממשיכים למשחק הבא עם רצון להשתפר כמו תמיד!״.

הפועל תל אביב ׳רמי׳מכבי תל אביב ׳אלדד׳ 1:1
קבוצת נערים ג׳ דרום, חזרה עם תוצאת תיקו מהדרבי התל אביבי שהתקיים בוולפסון במסגרת המחזור ה-5 של הליגה.הצהובים עדיין ללא הפסד בליגה כשהם מבוססים במקום ה-2 בטבלה עם אותו מספר נקודות כמו המקום הראשון. כובש השער לזכות הצהובים היה אסוקר גלוך. מאמן הקבוצה, אורי דוד שיתף בתחושות מהמשחק: ״השליטה שלנו היתה ברורה לאורך כל המשחק, הגענו לאין ספור מצבים מול השער ולצערי לא הצלחנו להכריע את המשחק. בכל אופן אני מאושר מההופעה של הילדים ומתהליך ההתקדמות שלהם״.

מכבי תל אביב ׳אילן׳מכבי פתח תקווה ׳יהודה פרטוש׳ 1:1
במסגרת המחזור ה-5 של הליגה, קבוצת נערים ג׳ צפון סיימה בתיקו נגד נגד הקבוצה מפ״ת. הצהובים עדיין ללא הפסד בליגה מה שמשאיר אותם במקום ה-4 בטבלה מרחק 2 נק׳ מהמקום הראשון. כובש השער למכבי היה סיוון גפני. מאמן הקבוצה, אסף הבר סיכם: ״מדובר בשתי קבוצות טובות מאוד, המשחק היה די שקול, הבקענו בדקה ה 50 של המשחק אך לא השכלנו לנצל את ההזדמנויות הנוספות מול השער ולהרוג את המשחק. אמנם מאכזב לספוג בדקה האחרונה, אבל החברה מיישמים ומתקדמים דרך האימונים, אני אופטימי״.

בית״ר עירוני מעלה אדומים ״צו פיוס״מכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳ 5:0
קבוצת נערים ב׳ של המועדון השלימו ביום ראשון את המחזור ה-7 של הליגה. הצהובים הביסו את הקבוצה ממעלה אדומים  וגם השכילו לשמור על שער נקי. הכובשים בצהוב: נהוראי ביטון (צמד), אור רויזמן וניב ברקוביץ׳ (צמד). מאמן הקבוצה ריימונד אוטוולד שיתף על המשחק: ״תנאי מזג האוויר וקצב המשחק הנמוך, כל אלה הקשו על המשחק שלנו במחצית הראשונה בעיקר שהיריב עסק רק במשחק ההגנה. היו לנו מספר הזדמנויות אך לא מספיק בהתחשב בכמות הזמן בה החזקנו בכדור. המחצית השנייה שינינו במעט את הטקטיקה שלנו, בעקבות זאת קצה המסירות  והריצות היה גבוה יותר, דבר שגרם לבעיות רבות אצל היריבה. הבקענו שערים מצוינים דרך משחק האגפים, שם מצאנו את מרבית המרחב לשחק לאחר מהלכים מצוינים. לשמחתנו שמרנו על שער נקי, אך עדיין אנחנו צריכים להשתפר במשחק ההגנה. אם מגנים טוב, תוקפים יותר, פשוט כך. השתמשנו בכל השחקנים שעמדו לרשותנו והם אכן הראו דברים טובים. אני שמח על העבודה במגרש, עכשיו עלינו להמשיך ולשמור על שער נקי ובמקביל ליצור מצבים וכמה שיותר לנצלם״.


תמונות מהמשחק של קבוצת נערים א׳: