מכבי תל אביב תקיים מחר (חמישי ב-22:05) את משחק הבית האחרון שלה העונה בשלב הבתים של הליגה האירופית. הצהובים יארחו את סלביה פראג למשחק במסגרת המחזור ה-5 והיום קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה התייחסו המאמן ג'ורדי קרויף והבלם טל בן חיים להתמודדות.

"נשחק על הכבוד שלנו והגאווה", אמר קרויף לקראת המשחק, "אנחנו צריכים להבקיע שערים. במשחק האחרון מול אסטנה היינו צריכים לנצח אבל זה לא קרה, לא עלינו אבל יש עדיין הרבה על מה לשחק. הגאווה, הכבוד שלנו וגם הדירוג באירופה". 

על חשיבות המשחק:
"הדבר הכי חשוב בכדורגל הוא המשחק הבא. נכון שאין לנו סיכוי לעלות ובאירופה ומול הפועל חיפה ביום ראשון זה משחק שאפשר להתקרב לפסגה וגם ברור שהליגה חשובה מאוד, אבל אני תמיד מאמין שבכדורגל המשחק הבא הוא הכי חשוב. מחר נעלה את ההרכב הכי טוב, תוך התחשבות בכך שיש לנו משחק חשוב ביום ראשון. יש לנו גם משחק בעכו בגביע הטוטו ואז משחק ביום שבת ב-16:00, אלה ארבעה משחקים בתשעה ימים, שחלקם נקבעו בשעות מגוכחות אז אני רוצה להודות לכולם על כך".

על מצב השערים בקמפיין:
"היו לנו הזדמנויות להבקיע שערים באירופה, אבל לא עשינו את זה. לא נוח לנו עם זה וברור שזה משהו שאנחנו רוצים לתקן, מחר זו הזדמנות טובה".

על מצב הפצועים:
"אנחנו רוצים להכניס את את השקחנים שחזרו לקצב ואני חושב שכשכולם יחזרו הקבוצה תיראה טוב יותר. מחר, אחרי הפגרה, אין לנו תירוצים של עייפות"

על אייל גולסה:
"כנראה שהוא יהיה בסגל אבל עוד מוקדם בשבילו לפתוח. אנחנו יודעים שהוא תמיד משחק חזק ולכן נפצע לפעמים. הוא שחקן חשוב מאוד ואנחנו צריכים אותו כשי ל-6-7 החודשים הקרובים".

"אני מקווה שהאוהדים יגיעו. צריך אחדות בין הקבוצה לאוהדים, כן, השעה מאוחרת ואיבדנו סיכוי לעלות אבל אנחנו צריכים תמיכה כל הזמן", סיכם המאמן.

בן חיים: "חוזרים עם כוחות מחודשים"
מלבד קרויף דיבר גם הבלם טל בן חיים שאמר: "אנחנו כבר רגילים לשחק חמישי-ראשון כך שזה לא משהו חדש. הפגרה באה לנו בזמן טוב, אגרנו כוחות ואנחנו חוזרים עם כוחות מחודשים. המשחק מחר ממש לא 'תקוע לנו', אנחנו רוצים לקחת חלק ולתקן את הרושם. במשחק האחרון מול אסטנה הצגנו כדורגל יוצא מהכלל, יכולנו לכבוש הרבה אבל לצערי החמצנו ולכן איבדנו סיכוי לעלות המשחק מחר יכול לעזור לנו לתקן את הרושם ולצבור ביטחון לקראת יום ראשון".

"חשוב לנו להיראות טוב, אנחנו ודעים שיש אכזבה בקרב הקהל מהתוצאות האחרונות, אבל נרצה להציג יכולת טובה לקראת המשחק ביום ראשון, שזה הדבר הכי חשוב", הוסיףץ

על היכולת לאחרונה:
"אני לא חושב שהפציעות זה תירוץ. יש הרבה שחקני הרכב שהיו פצועים, כמובן שעם הסגל הקיים צריכים להציג יכולת טובה יותר ועבדנו על זה בפגרה, מה שבקיץ לא היה לנו יותר מדי זמן לעשות. המוקדמות אז הגיעו מוקדם מאוד. עכשיו היו לנו כמה אימונים טובים, שחקנים הבינו מה נדרש מהם ואני משוכע שנראה קבוצה טובה יותר בהמשך. יקח זמן לפצועים להיכנס לכושר, אבל אני בטוח כשזה יקרה נראה מכבי רצה, משחקת כדורוגל שוטף וגורמת לקהל גאווה".