אחרי ששמרה על המקום הראשון עם הניצחון 0:2 על הפועל עכו ביום ראשון האחרון, מכבי תפתח היום (16:00) את המחזור ה-23 בשבת של כדורגל תחת מזג אוויר חורפי.

עוד באתר:

הצהובים ערכו בשישי את האימון המסכם לקראת המשחק נגד היריבה שנלחמת על ההישרדות בליגה. אל הסגל ישוב יובל שפונגין, שנעדר מהסגל במחזור האחרון כשריצה עונש הרחקה. מנגד, ג׳ורדי יחסר את ברק יצחקי שספג כרטיס אדום במשחק האחרון.

מי שעוד הגביר את קצב האימונים הוא אלי דסה שנעדר בשבועות האחרונים בגלל קרע בשריר זכר למשחק הגביע נגד מכבי חיפה.

רגע לפני המשחק התייחס הרכש של הצהובים בחלון העברות של ינואר, גידי קאניוק, לקושי לשחק מול יריבות דוגמת רעננה, בראיון קצר לערוץ הטלגרם הרשמי של המועדון (רוצים להתעדכן ראשונים כמו חברי הטלגרם? לחצו כאן)

קרויף התייחס ליריבה הקשה ולצורך להגיע דרוכים למשחק: "אנחנו חייבים להתחיל את כל המשחקים עם המנטליות והאינטנסיביות הנכונה. במשחק האחרון נגד עכו היה לנו מזל לצאת על 3 נקודות. אני רוצה שהקבוצה לא תצטרך מזל אלא תנצח בגלל שהייתה מוכנה למשחקים".

במפגש האחרון בין שתי הקבוצות הצהובים ניצחו 0:1 משער של אור דסה, שהספיק בינואר להיות מושאל לרעננה, אך כרטיס אדום שספג במחזור האחרון ימנע ממנו מפגש עם מכבי ואולי אפילו אחיו אם יכלל בסגל וישחק.

מי שכן עשוי לפגוש את הצהובים הוא אקס הצהובים, עמנואל מאיוקה, ששב לארץ לשורות הקבוצה מהשרון. 

קצת מספרים

בכל 13 המפגשים של מכבי נגד רעננה הצהובים כבשו לפחות שער אחד.

הניצחון הגדול ביותר על רעננה היה ה-1:4  מעונת 2016/17. קיארטנסון, בן חיים החלוץ, יצחקי ובניון כבשו לצהובים.

השער המהיר ביותר שנכבש נגד רעננה היה בעונת 2013/14 של מונס דאבור בדיוק אחרי 37 שניות.

(את כתבת המספרים המלאה וכתבות נוספות לקראת המשחק תוכלו למצוא ב'תוכניית המשחק הדיגיטלית' באפליקציה הרשמית. להורדה לחצו כאן)