שוער: אדווין ואן דר סאר
"כשהייתי ילד ראיתי הרבה משחקים של מנצ'סטר יונייטד, שבה הוא שיחק באותה תקופה. הוא היה שוער מדהים, ממש מפלצת ואהבתי אותו כשוער. גם הייתי משחק איתי הרבה במשחק פרו אבולושן שהיה אז פופולרי וגם שם הוא היה אדיר".

שחקן הגנה: ז'ואן
"זה שחקן שאני מאוד אוהב. הוא עשה קריירה גדולה כבלם בלברקוזן, רומא וכמובן גם בנבחרת ברזיל. הוא גם התחיל את הקריירה בפלמנגו, הקבוצה שאני אוהב בברזיל. לשמחתי גם יצא לי לשחק איתו בקדנציה השניה שלו שם".

קשר 50:50: אנדרס אינייסטה
הוא שחקן ענק בעיניי שמשחק כבר כל כך הרבה שנים בטופ וזה משהו יוצא דופן. הטכניקה שלו, היכולות שלו, החוכמה שלו והדרך שבא הוא מארגן את המשחק והקבוצה זה גם משהו שאני אוהב. חוץ מזה, שגם הוא הבקיע שערים חשובים לאורך הקריירה וזה גם משהו שמוסיף".

קשר התקפי: רונאלדיניו
"טוב, הוא פשוט הכי טוב שיש. מה שהוא עשה בברצלונה בתקופת השיא שלו היה מדהים. הוא יכול היה לעשות כל מה שהוא רצה עם הכדור. כשהייתי באקדמיית הנוער של פלמנגו הוא היה בקבוצה הבוגרת. עשיתי כמה אימונים עם הקבוצה הבוגרת כך שזכיתי לשחק איתו ולהתאמן איתו והיה מדהים לראות את מה שהוא עושה".

חלוץ: רומאריו
"בתוך הרחבה הוא היה קטלני, אני לא חושב שיש חלוץ שהיה יותר טוב ממנו בעניין הזה. הוא היה סקורר מדהים, עם דריבל, יכולת לעבור שחקנים על מטר, זריזות. היה לו הכל. הוא הבקיע מעל 1000 שערים בקריירה וזכה כמעט לבדו בגביע העולם עבור ברזיל. נולדתי רק אחרי שזה קרה (1994) אבל ראיתי הרבה סרטים וסרטונים והוא היה אדיר".