בשש שנים שלו במכבי ג'ורדי קרויף לא רשם ארבעה הפסדים רצופים של קבוצתו, והערב (ב') זה קרה לראשונה אחרי שמכבי הפסידה 2:3 לבית"ר ירושלים באצטדיון טדי.

המאמן סיכם את ההופעה של חניכיו ואמר: "לספוג שלושה שערים במחצית הראשונה הפך את המשימה לכמעט בלתי אפשרית, במחצית השנייה עוד לחצנו את בית"ר אבל זה לא עזר. בשבילנו זה מאוד קשה להיות עם ארבעה הפסדים מתחילת הפלייאוף. זה לא יאמן מבחינתנו שאנחנו עם אפס נקודות בפלייאוף. אנחנו חייבים להמשיך הלאה. יש לנו משימה שאמנם לא דומה למה שתיארנו לעצמנו בתחילת העונה אבל עדיין חייבים להשיג אותה".

על הופעה של שחקנים שקיבלו את הבמה במשחק אמר: "הייתי שמח מחלק מהשחקנים שקיבלו היום שהראו אופי ואני מקווה שנקבל מהם יכולת חיובית בהמשך".

על השינויים הרבים בהרכב הראשון הוסיף: "אני לא חושב שהשינויים בהרכב עלו לנו בשלושת השערים במחצית הראשונה. אנחנו כרגע נמצאים במקום הלא נכון בזמן הלא נכון. אבל מה שנשאר לנו זה לשחק עם מחוייבות עד הסיום".

על השינוי ביכולת של הקבוצה עם פתיחת הפלייאוף אמר: "אני חושב שזה בעיקר מנטלי. זה מוזר שיש משחקים שהיריב מגיע להזדמנות אחת ומנצח את המשחק 0:1. לפעמים כלום לא עובד לטובתך".

על האופציה שמכבי יכולה לסיים במקום החמישי: "אני לא רוצה לחשוב על זה. המאבק כרגע מבחינתנו על המקום השני. אני מעדיף להתייחס לדברים חיוביים ולהתמקד בהם".