מכבי תל אביב קיימה הערב (שני) משחק הכנה ראשון במחנה האימונים בפולין. הצהובים פגשו את ארקה גדיניה מהליגה הראשונה במדינה וסיימו ב-1:1 לאחר שאלירן עטר כבש את שער השיוויון במחצית השניה. בסיום סיכם המאמן ולאדן איביץ' את ההופעה של שחקניו במשחקו הראשון, כאשר גם איתן טיבי נתן את הזווית שלו.

"היתה לי הזדמנות לראות את כל השחקנים בפעם הראשונה", אמר איביץ' לאחר המשחק, "המטרה שלנו בטרום העונה היא להכין את עצמנו למשחק הרשמי הראשון. אנחנו עושים צעד אחר צעד, אנחנו עובדים קשה ואנחנו צריכים להמשיך כך כי יש הרבה דברים שצריך לשפר, גם במשחק הבא שמצפה לנו וגם בזה שאחריו". 

לאחר מכן אמר: "אני מצפה מהשחקנים לתקן את מה שצריך לתקן. אין לנו הרבה זמן, אבל אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים ואנחנו עובדים כדי לשפר את מה שדרוש שיפור לפני המשחק הראשון נגד פרנצווארוש".

על התפתחות המשחק הוסיף המאמן סרבי: "במחצית השניה יכול להיות שהרמנו את הרמה, אבל גם במחצית הראשונה היו דברים טובים יותר וטובים פחות. אנחנו ננתח את מה שצריך על מנת להשתפר".

גם איתן טיבי דיבר לאחר המשחק ואמר: "אנחנו עדיין בשלב של מחנה אימונים, ואימונים קשים. לומדים מה המאמן רוצה מאיתנו ואין לי ספק שככל שהזמן יחלוף ניראה הרבה יותר טוב".

על הוותק שלו בקבוצה הוסיף: "כן, אני אחד הוותיקים פה, זה המחנה השביעי שלי כבר עם מכבי ואני מאוד שמח שניתנה לי הזכות הזו להיות לא מעט שנים במכבי. אני מקווה שזה ימשיך עוד הרבה שנים". ומה הלאה? "אנחנו צריכים להיכנס לכושר טוב, להכיר את השיטות שבהן נשחק במהלך העונה ולהכיר את המאמן יותר טוב, הוא צריך להכיר אותנו. וגם גיבוש, אלה המטרות של מחנה האימונים".