מועדון הכדורגל מכבי תל אביב שמח להודיע כי הקשר דן גלזר חתם על חוזה חדש לשלוש שנים עם אופציה לשנה נוספת שתשאיר אותו במועדון עד לשנת 2022.

עוד באתר:

גלזר אמר לאתר הרשמי: "אני שמח מאוד לחתום על חוזה ארוך טווח במכבי תל אביב. זה היה החלום הכי גדול שלי מאז ומתמיד. אני מקווה להמשיך להתקדם ולהשתפר, להשיג את כל המטרות האישיות והקבוצתיות ולהצדיק את האמון שניתן בי. מכאן חובת ההוכחה היא עלי". 

מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד, הוסיף: "אנו מאושרים מהדרך בה דן התפתח הן כאדם והן ככדורגלן בשנים האחרונות. כאחד שגדל במחלקת הנוער של המועדון, דן הוא דוגמא לשאיפה ולרצון שלנו לפתח שחקנים במחלקת הנוער ועד לקבוצה הבוגרת. לאחר שצבר ניסיון בליגת העל בעונה שעברה, דן הותיר רושם חיובי על צוות האימון החדש במהלך הקיץ ותיפקד בצורה מצוינת מאז שב לסגל הקבוצה הבוגרת. היכולת של דן ככדורגלן אינה מוטלת בספק, אך מה שהרשים אותי יותר מכל, היא האישיות והחוסן המנטלי שלו. תכונות אלה, יחד עם היכולת שלו כשחקן, הופכות את דן לשחקן שצפוי לבלוט במכבי תל אביב".

גלזר שגדל במחלקת הנוער של המועדון, הושאל בעונה שעברה למכבי נתניה כשבעונת הבכורה שלו בליגת העל כבש שער אחד ב-28 הופעות בליגה ו-33 בכל המסגרות. הקשר האחורי בן ה-20 מייצג דרך קבע את נבחרות ישראל בגילאים השונים וצבר 53 הופעות בין לאומיות סה"כ, כולל 7 הופעות במדי הנבחרת הצעירה אליה הוא משתייך בימים אלה.

גלזר, ערך את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה הבוגרת בגיל 18 במהלך משחק גביע הטוטו נגד מכבי נתניה באוגוסט 2014. בעונה שלאחר מכן, ערך שתי הופעות נוספות בבוגרים ושימש כקפטן קבוצת הנוער במהלך קמפיין ליגת האלופות לנוער בעונת 2015/16. בפברואר 2016 הצטרף גלזר לבית"ר תל אביב רמלה ובמהלך 18 חודשי השאלה בקבוצה מהליגה השנייה כבש צמד שערים ב-44 הופעות בכל המסגרות.