עונה חדשה נפתחה וכעת יש לכם הזדמנות לפגוש את שחקני מכבי ת"א, כולל שחקני הרכש החדשים, לראשונה ב-2018/19. ביום שני, ה-23.7, יתקיים מפגש אוהדים-שחקנים במתחם האימונים PenguinPickUp בקרית שלום בו תוכלו להצטלם, לקבל חתימות ולפגוש את הכוכבים הצהובים.

האירוע יפתח בשעה 16:00 כשהאוהדים שירשמו יצטרכו להגיע למתחם עד 15:45. ההרשמה פתוחה החל מהיום (ה') ומוגבלת ל-500 משתתפים. שימו לב כי לא ניתן להכנס לאירוע ללא הרשמה מראש.

איך זה עובד?

כל אחד מחברי מכבי FIRST יוכל להירשם בהרשמה שתפתח היום (19.7) בשעה 11:00 לפעילות שתתקיים ביום שני, 23.7, ותחל בשעה 15:45 במתחם האימונים קרית שלום בדרך בן צבי 106, ת"א. ההשתתפות מוגבלת ל-500 משתתפים בלבד.

כל משתתף אשר יירשם לאירוע יציין את מספר המשתתפים המגיעים עמו, כאשר התקרה הינה 3 משתתפים לכל הרשמה. כלומר, אם בחרת 3 משתתפים בעת ההרשמה הכוונה לאדם שביצע את ההרשמה ועד שני אנשים, בדיוק כפי שהייתם מזמינים מקום במסעדה לשלושה אנשים.

שימו לב:

  • לאחר ההרשמה תישלח אליכם בימים הקרובים הודעה במייל לקבלת פרטי המשתתפים.
  • אנשים שנרשמו למפגש הקודם ולא הגיעו ללא הודעה מוקדמת, לא יורשו להגיע למפגש הנוכחי. במידה ותרשמו למפגש הקרוב ואין באפשרותכם להגיע, אתם מתבקשים להודיע על כך מראש.
  • במידה ומזג האוויר לא יאפשר את קיום האירוע יועבר עדכון לנרשמים מספר שעות לפני המועד המתוכנן, ואותם הנרשמים יועברו ללמפגש אוהדים-שחקנים שיערך בחודש שלאחר מכן.
  • כל המשתתפים בפעילות צריכים להגיע למתחם עד השעה 15:45. איחור ואי עמידה בזמנים עשויים למנוע השתתפות בזמן אמת.
  • בשל רצוננו לאפשר לכל האוהדים לפגוש את כל השחקנים, לא יתאפשר צילום ברכות וידאו במתחם.
  • הכניסה למתחם מותנית בבדיקה שמית ובידוק בטחוני. על כל משתתף להגיע עם תעודה מזהה רישיון/ ת"ז / דרכון לכל אחד מהמשתתפים. לא תינתן כניסה למי שאינו נרשם מראש.

לא ניתן להגיע עם צלם/ צוות צילום מקצועי.

שימו לב לתקנון ההשתתפות בלינק הבא.

מאי 2022

הרשמה לטורניר הפיפא של מכבי


הרשמה סגורה