חוזז, שיחגוג 22 בחודש הבא חתם על חוזה לשלוש שנים עם אופציה לשנה נוספת שתשאיר אותו במועדון עד ל-2022.

עוד באתר:

מתן חוזז אמר לאתר הרשמי: "אני מאושר שחתמתי על הארכת חוזה במועדון בו גדלתי. זו היתה המטרה שלי מאז הצטרפתי למחלקת הנוער בגיל 6. עכשיו נותר לי רק להצדיק את האמון שניתן בי ולהוכיח למאמן שמקומי במכבי ת"א". 

מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד הוסיף: "כל מועדון ספורט מתגאה ביכולות שלו לטפח כישרונות כשהמטרה הסופית היא לראות את השחקנים האלה משחקים במדי הקבוצה הבוגרת. מתן הוא אחד מהכישרונות האלה.

אני שמח להודיע היום כי מתן, שתמיד בלט בקבוצות של מחלקת הנוער, הבטיח את עתידו במכבי. בשנים האחרונות, מתן המשיך בהתקדמות ובהתפתחות שלו כשיצא למספר תקופות השאלה כשהאחרונה שבהם בעונה שעברה במדי בני יהודה. מתן סיים את העונה שעברה כאחד משחקני ההתקפה המלהיבים של הליגה. החוזה הזה מכיר בהתקדמות שמתן עשה ומוקיר לו ולמשפחתו את הדרך הארוכה שעשה עד כה. אני מצפה לראות את מתן ממשיך בהתקדמות שלו במכבי". 

הקיצוני המוכשר צמח במחלקת הנוער של מכבי ת"א לפני שהושאל לבית"ר ת"א רמלה לעונת 2015/16. כשהוא משחק לראשונה בבוגרים, חוזז כבש 11 שערים ב-29 הופעות בקבוצה מהליגה הלאומית. בסיום אותה עונה, ביולי 2016 ערך חוזז את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה הבוגרת במכבי נגד מכבי פתח תקווה במסגרת גביע הטוטו. אח"כ הצטרף להפועל אשקלון בהשאלה ובעונתו הראשונה בליגת העל כבש 3 שערים ב-23 הופעות.

בעונה שעברה המשיך חוזז בהתקדמות כשהושאל לבני יהודה. במדים הכתומים כבש חוזז 6 שערי ליגה ב-35 הופעות ו-41 הופעות סה"כ בכל המסגרות, עובדה שסללה את דרכו לסגל העונה. חוזז ערך 8 הופעות במדי הנבחרת הצעירה כשלזכותו רשומים עוד 4 שערים ב-8 הופעות במדי נבחרת הנוער של ישראל.