גמר המונדיאל הפגיש ביום ראשון בערב את צרפת וקרואטיה במשחק הכי יוקרתי בעולם הכדורגל. סביר להניח שאחת השאלות שעלו הכי הרבה במהלך סוף השבוע האחרון היתה מי תהיה זו שתניף את הגביע. אחרי ששמעתם שלל תשובות הגיע הזמן לבדוק מה חושבים שחקני מכבי תל אביב.

לקראת הגמר המסקרן ערכנו משאל בין שחקני מכבי ובדקנו מי לדעתם תהיה הזוכה המאושרת ומה תהיה תוצאת הסיום. הצהובים שיתפו פעולה וגם ניתן לזהות פייבוריטית לדעת רובם. 

הולכים עם האיכות של צרפת 

רוב השחקנים צדקו כשהלכו עם נבחרת הטריקולור שהשיגה זכיה ראשונה מאז 1998 ושניה בתולדותיה. הסגל העמוק והאיכותי של דידייה דשאן עשה את שלו וזו היתה התחזית:

שרן ייני: "0:2 לצרפת, למרות שבא לי שקרואטיה תזכה"

וידאר קיארטנסון: 0:2 לצרפת

דניאל טננבאום: 1:2 לצרפת

דור מיכה: 1:3 לצרפת

אגב מיכה, במשאל שערכנו ערב הטורניר מספר 15 שלנו ניחש כבר אז שהצרפתים יגיעו לגמר וגם יזכו בו. מיכה גם צדק בגדול כשחזה כשאנגליה, שלא קיבלה יותר מדי סיכוי, תגיע עד לחצי הגמר.

אייל גולסה: 0:2 לצרפת

אלירן עטר: 0:2 לצרפת

דן גלזר: 0:1 לצרפת

איתן טיבי: 1:2 לצרפת

איתי שכטר: 0:1 לצרפת

ארון שוינפלד: 0:2 לצרפת

שון גולדברג: 0:2 לצרפת

שחר פיבן: 0:2 לצרפת

מאמינים ברוח הקרואטית

20 שנים אחרי שדור זהב קרואטי הביא את הנבחרת שלו לחצי גמר מונדיאל 1998 (שם נכנעה לאותה צרפת…), דור הזהב הנוכחי בהנהגת לוקה מודריץ', איבן רקיטיץ' וחבריהם נגע בהיסטוריה. לפחות על הנייר יש כאלה שטענו שהיריבה עדיפה, יש כאלה שציינו את העובדה שהקרואטים שיחקו 90 דקות יותר מהצרפתים (3 הארכות) אך למרות זאת בסגל הצהוב היו כאלה שהאמינו שהערב הזה יסתיים אחרת.

עומר אצילי: 1:2 לקרואטיה

דור פרץ: 1:2 לקרואטיה

מתן חוזז: 1:2 לקרואטיה, אחרי הארכה כמובן

חביב אוחיון: 0:1 לקרואטיה

סיכום
מבין השחקנים ששאלנו אפשר לראות שצרפת זוכה לעדיפות גדולה. 12 שחקנים מאמינים שהחבורה של דשאן תניף את הגביע לעומת 4 שהולכים עם קרואטיה. מבין ה-9 שבחרו בצרפת לא פחות מ-7 אמרו שתוצאת הסיום תהיה 0:2. האם זה אומר משהו לקראת מה שיקרה הערב במוסקבה? נחכה ונראה.