מכבי תל אביב תעלה מחר (חמישי ב-20:00) למשחק חשוב במיוחד. לאחר ההפסד 3:1 לסרפסבורג בחוץ, הצהובים יארחו את הקבוצה הנורבגית למפגש הגומלין המכריע במסגרת שלב הפלייאוף של הליגה האירופית. הערב קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות בה התייחס המאמן ולדימיר איביץ' למשחק הצפוי.

על חשיבות המשחק:
"זה אחד המשחקים החשובים, אני מסכים. המשחק הקודם היה חשוב, גם המשחק הבא יהיה חשוב. אלה החיים שלנו. אני מסכים שבאירופה כולנו יודעים מה המטרה- להעפיל. עבדנו קשה בחודש האחרון, שיחקנו משחקים רבים, עברנו 3 קבוצות ואנחנו קרובים לשלב הבתים. אנחנו צריכים לנצח מחר, לשחק מהשניה הראשוה בצורה ממושמעת וחזקה, לתת את הטוב ביותר שלנו כדי לעלות לשלב הבתים".

מה לקחת מהמשחק הראשון?
"אני מאמין שלמדנו אותם גם לקראת המשחק הראשון וניצחנו אותם בהרבה דברים שקשורים לכדורגל. הדרך בה ספגנו לא היתה בגלל שהם שיחקו טוב יותר מאיתנו. הכי חשוב בכדורגל להבקיע, אבל אנחנו החמצנו הרבה. אני חושב ששיחקנו טוב מהם בחלקים רבים וזה משהו שקורה לפעמים. מחר זה משחק נוסף, שתי הקבוצות מכירות טוב יותר אחת את השניה, התנאים פה יהיו שונים ואנחנו מכינים את עצמנו לתת את הטוב ביותר שלנו במטרה להשיג תוצאה טובה".

על מצבו של ז'איר:
"יהיה לו קשה לשחק מחר. הוא עדיין סובל מכאבים, נעקוב בימים הקרובים כיצד הוא יגיב כדי לראות אם יהיה מוכן למשחק ביום ראשון. אנחנו עוד לא יודעים מה מצבו".

על החשיבות בשמירה על שער נקי:
"אני מאמין שאחנו יכולים להבקיע יותר משני שערים. אי אפשר לדעת ולהיות בטוח במשהו כזה, אבל אנחנו רוצים לשחק את המשחק שלנו. אנחנו חייבים להיות ממושמעים ואחראים. אנחנו צריכים להראות שאנחנו חזקים יותר. יש לנו רק הזדמנות אחת". 

על כך שהמשחק בבית:
"ברור שעדיף לנו לשחק את המשחק השני בבית. אני מאמין שיהיה איצטדיון מלא ואנחנו צריכים את הקהל בכל משחק, לא רק מחר. מועדון כמו מכבי רוצה את האוהדים קרובים ותומכים בכל משחק. השחקנים צריכים שהם יתנו להם אנרגיות וכולם ביחד ילחמו כדי להשיג תוצאה טובה".

איך אתה מרגיש באופן אישי?
"כולנו שיודעים שזה משחק חשוב לכולם. אבל גם המשחקים החשובים היו חשובים וגם המשחק הבא. אני מכין את עצמי להיות מרוכז, לתת עצות טובות לשחקנים ולהסביר להם מה אנחנו רוצים לעשות. אנחנו צריכים להיות ברורים ולדעת מה אנחנו רוצים מעצמנו בכל מצב. הם חייבים להילחם על כל כדור, להיות מרוכזים ולעשות את העבודה בדרך הכי טובה שאפשר".