אקדמיית הנוער ע״ש אבי כהן ז״ל מתחדשת בצוות אימון חדש שמתחיל לעבוד באקדמיית הנוער של המועדון. הכירו את האנשים שמצטרפים לצוות האקדמייה במטרה לקדם ולשפר את השחקנים הצעירים.

ערן ססי – מאמן ראשי של קבוצת נערים ב׳ (U16)
ערן התחיל את קריירת האימון בעירוני בת ים שם הוא עבד כ-7 שנים כמאמן נערים, נוער ועוזר מאמן בקבוצת הבוגרים בליגה הלאומית. בהמשך דרכו ססי עבד עם קבוצות הנערים של עירוני מודיעין, הפועל ת״א ומכבי חיפה. את דרכו החדשה באקדמיה של מכבי הוא מתאר: ״מאוד התרשמתי מאיך שהדברים מנוהלים ומתבצעים באקדמיית הנוער וראיתי אפשרות להתפתח ולהתקדם עם המועדון קדימה. הציפיות שלי הן תמיד ללמוד ולהתקדם ברמה האישית וכמובן שהאקדמייה תצליח לעמוד ביעדיה ובמטרותיה״.

גליל בן שנן – מאמן שוערים של קבוצת נערים א׳ (U17)
מאמן השוערים החדש שהצטרף לאקדמיית הנוער שיחק כשוער בקבוצות כמו: הפועל ת״א, הפועל חיפה, הפועל ב״ש ואשקלון. לאחר פציעה קשה לפני 3 שנים פרש גליל ממשחק כדורגל פעיל ועבר לתחום האימון. במשך שנתיים אימן את שוערי אשקלון בקבוצת הבוגרים. הוא סיכם את הגעתו לאקדמייה: ״שמעתי רבות על האקדמייה של מכבי ועל שיטת העבודה, כשהגעתי הבנתי שעד היום לא ניתקלתי במקצוענות כזאת. כיף גדול להגיע ולעבוד במקום כזה. המטרה היא לקדם כמה שיותר את השוערים באקדמיה בתקווה לגדל דור של שוערים לקבוצה הבוגרת״.

צליל שושן – מאמן כושר של קבוצת נערים א׳ (U17)
לפני כשנה חזר צליל מתקופה בספרד ובפורטוגל שם הוא למד תואר שני במדעי הספורט. במהלך הקריירה עבד שושן באקדמיה למצוינות בוינגייט עם נבחרות כדורסל הנשים הצעירות ובמקביל הרצה בקורסי הדרכת אימון שונים. בנוסף לעבודתו באקדמייה, שושן עובד עם קבוצת הבוגרים של ביתר ת״א רמלה, שם יש לא מעט שחקנים שהגיעו מאקדמיית המועדון. צליל סיפר על הדרך החדשה: ״ההגעה למכבי בשבילי היא נקודת ציון חשובה בקריירה, מבחינתי מדובר באקדמייה הטובה במדינה, אליה מגיעים השחקנים הצעירים בעלי הפוטנציאל הגדול ביותר להצליח, וכך גם אנשי המקצוע. הציפיות הן להמשיך להצעיד את האקדמיה להישגים, לטפח שחקנים צעירים ולהפוך אותם לספורטאים בעלי יכולות אתלטיות טובות יותר, זאת במטרה שיוכלו להשתלב בקבוצה הבוגרת״.

טל ווליק – מאמן כושר של קבוצת נערים ב׳ (U16)
לאחר שירותו הצבאי גר טל במינכן שבגרמניה, שם הוא אימן לתקופה קצרה קבוצת ילדים במועדון בגרמניה. לפני כשנה אימן בבית הספר לכדורגל של מכבי ת“א. נכון להיום טל סטודנט לחינוך גופני בוינגייט במגמת קידום ספורטאי הישג ובנוסף מתחיל את דרכו כמאמן כושר באקדמיית המועדון. הוא שיתף על ההגעה למכבי: ״בעונה הקודמת התנדבתי באקדמייה של המועדון במחלקת הכושר הגופני כדי ללמוד מהטובים ביותר. נוכחתי לגלות כי מחלקת הכושר היא חלק ממחלקת מדעי הספורט שבנו במועדון עם התשתיות מהטובות והמתקדמות בארץ. השחקנים במועדון מקבלים כלים רבים כדי שיהפכו לאתלטים טובים יותר ולבסוף יהיו שחקני כדורגל שלמים יותר. הציפיות שלי הן ללמוד ולצבור נסיון, ללמד ולקדם ספורטאים צעירים ולהטמיע תרבות ספורט מעט אחרת, זאת התשוקה שלי״.

תמיר טובול – מאמן ראשי של קבוצת טרום ילדים א׳ דרום (U11)
עד כה בקריירת האימון עבד תמיר כ-5 שנים במחלקת הנוער של הפועל ת"א במגוון תפקידים: עוזר מאמן, מאמן ראשי וגם ניהל מקצועית את ביה״ס לכדורגל של המחלקה בעונה החולפת. את הגעתו למכבי תל אביב הוא סיכם: ״אני שמח מאוד להצטרף לאקדמייה של מכבי, ללא שום צל של ספק מדובר באקדמיה המובילה כיום בארץ. הציפיות שלי מהעבודה הן ללמוד בכל אימון מכל הצוות הנהדר של האקדמיה ולהתקדם ולהשתפר כמאמן. בנוסף, לקדם את השחקנים באופן אישי וכקבוצה כמה שיותר״.

עידן ביטון – מאמן קבוצת טרום ילדים ד׳ (U8)
כילד גדל וחונך עידן במחלקת הנוער של מכבי ת“א, הוא עבר בכל קבוצות הילדים, נערים ונוער. הוא גם שיחק שנה אחת בקבוצת הבוגרים בעונה בה השתתפה הקבוצה בליגת האלופות (2004/5).לאחר מכן המשיך את קריירת הכדורגל בקבוצות כמו הכח רמת גן, ברמת השרון והפועל אשקלון. את הגעתו לאקדמייה הוא תיאר: ״השנה סיימתי את לימודי בוינגייט, ישר התקשרתי למכבי כמו שילד מתקשר להורים אחרי חופש ארוך. הגעתי לפני מספר חודשים לראיון אצל מנהל מחלקת הנוער, גיא צוקרמן, ומשם השאר היסטוריה. הציפיות שלי הן ללמוד כמה שיותר מהצוות המקצועי, ללמד את הדור הצעיר לפני הכל ערכים, כבוד, התמדה ושאיפה למצוינות. וכמובן מבחינת כדורגל לראות את השחקנים מתקדמים שבוע אחר שבוע״.