הצהובים יצאו למשחק חוץ נגד מכבי פ״ת במסגרת המחזור ה-5 בליגת העל לנוער. מכבי הגיעו למפגש מהמקום ה-1 בטבלה כשבמאזנם 3 ניצחונות ותוצאת תיקו. מנגד פ״ת הגיעה למפגש מהמקום ה-2 בטבלה. מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, החזיר את רווה אסייג להרכב במקום מופלח שלאעטה המורחק, בעמדת השוער אור יצחק קיבל את חולצת ההרכב עקב פציעתו של דניאל פרץ.

ההרכב המלא: אור יצחק, מייקל צ׳ילאקה, אלון שטרוזברג, עמית גלזר, תומר מכלוף, תמיר גלזר, אדוארדו גוררו, יואב הופמייסטר, רווה אסייג, עומר ברמי ואייל חן

מחצית ראשונה
כבר בדקה ה-1 של המשחק הצהובים הגיעו אל המצב הראשון במשחק, כדור רוחב הגיע אל אדוארדו גררו שמזווית קשה ניסה למצוא את הרשת, אך שוער היריבה, דור חברון עצר את הכדור. שתי דקות חלפו ושער היתרון הגיע, מייקל צ׳ילאקה קיבל את הכדור באגף הימני, הוא הרים למרכז הרחבה, לאחר הרחקה לא טובה של ההגנה הכדור הגיע אל רווה אסייג שבנגיעה בעט מדויק לפינה של השוער והעלה את הצהובים ליתרון 0:1.

בדקה ה-11 המארחים היו קרובים להשוות את התוצאה, איליי חן קיבל את הכדור ברחבה, כשהוא לבד מול אור יצחק הוא בעט אל מסגרת השער והכדור נבלם בקורה וחזר אל רגלי החלוץ, הבעיטה החוזרת נבלמה ויצאה לקרן. בדקה ה-16 דאבל פס בין עומר ברמי לאייל חן השאיר את ברמי חופשי לבעוט מ-20 מטרים, הכדור הלך אל מסגרת השער אך חברון קלט את הכדור המסוכן. בדקה ה-25, אייל חן קיבל את הכדור במרכז וניסה לבעוט מ-25 מטרים, אך הבעיטה שלו הלכה החוצה. 3 דקות חלפו והפעם פ״ת ניסו את מזלם מרחוק, הבעיטה של תומר בנבנישתי הלכה מעל השער.

בדקה ה-38 כמעט והגיע השני, כדור עומק של תמיר גלזר הגיע אל אייל חן, הוא השיא רלרווה אסייג שבעט מלפינה הרחוקה אך הכדור חלף סמוך לקורה. שתי דקות לאחר מכן הגיע השיוויון, טל דאון נתן כדור עומק לארד בר שמקרוב הצליח למצוא את הרשת ולהשוות את התוצאה ל-1:1. כך גם נשארה התוצאה בסיום המחצית הראשונה.

מחצית שנייה
בפתיחת המחצית השנייה בר כהן, שנכנס כמחליף בעט מסף הרחבה, אך שוער היריבה הצליח לקלוט את הכדור המסוכן.

בדקה ה-56 הצהובים חזרו ליתרון, יואב הופמייסטר מסר את הכדור לכהן במרכז, הקשר התקדם אל עבר הרחבה ומ-20 מטרים שחרר בעיטה ברגל שמאל שהכניעה את השוער והעלתה את מכבי ׳שחר׳ ליתרון 1:2. בדקה ה-64 בעיטה מסוכנת של פ״ת מהקצה השמאלי של הרחבה הלכה אל הרשת, אור יצחק הצליח להציל את הכדור עם קצות האצבעות. בדקה ה-67 פ״ת השווו את התוצאה, כדור שהורם מהאגף השמאלי הגיע אל ליאל עבדה שבעט לפינה הרחוקה פנימה. התוצאה 2:2. 3 דקות חלפו ופ״ת כמעט ועלו ליתרון, שוב היה זה עבדה, הפעם הוא קיבל את הכדור על סף הרחבה, הוא בעט למסגרת ואור יצחק הצליח להגיב במהרה ולהסיט את הכדור למשקוף.

בדקה ה-76 פ״ת עלו ליתרון, לאחר הכשלה ברחבה שופט המשחק קבע פנדל לזכות המארחים, אורי ארצי ניגש לבעוט והוא מצא את הרשת. 2:3 למכבי פ״ת. 4 דקות לאחר מכן הצהובים השוו את התוצאה, כדור קרן של בר כהן מצא ראש צהוב שנגח אל הקורה, הכדור חזר אל גיל בן שלוש, שנכנס כמחליף, הוא גלגל את הכדור פנימה, התוצאה 3:3. רגע לפני השריקה לסיום הצלה כפולה של שוער פ״ת מנעה מהצהובים את הניצחון, אדוארדו גררו בעט ראשון וטל יגודייב ,שנכנס כמחליף, בעט את השני, אך דור חברון מנע את כיבוש השער. התוצאה נשארה בסיום 3:3.