מכבי תל אביב תעלה ביום שני הקרוב (21:00) לדרבי הראשון בליגה העונה. הצהובים יארחו את הפועל תל אביב בנתניה והערב (שבת) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק בה דיבר המאמן ולדימיר איביץ'.


"זה לא היה משחק קל, זה דרבי", אמר איביץ',"הם הבקיעו את השער הראשון במשחק הקודם, יש להם שחקנים איכותיים בחלק הקדמי ואנחנו מצפים למשחק קשה. שיחקנו לפני שלושה ימים משחק חזק נגד חיפה. זה טוב עבורנו שהמשחק ביום שני כי יהיה לנו עוד יום להתכונן ואני בטוח שנהיה מוכנים, אבל זה לא משחק קל. אולי התוצאה במשחק הקודם הראתה 1:4 אבל לא תמיד זה מלמד את הכל".

כמי שמכיר את הדרבי בסלוניקי, מה ההבדלים?
גם בסלוניקי זה משחק קשה, גם כאן זה מעניין. פה יש אוהדים לשתי הקבוצות במשחק. ביוון זה רק לקבוצה המארחת. זה משחק קשה וחזק, ואנחנו מצפים לזה ביום שני".

על השינויים בהרכב:
"הכל תלוי במשחק ובשחקנים ובאיך שהם מרגישים. בדרך כלל ב-3 משחקים בשבוע זה נורמלי לעשות שינויים כי יש לנו מספיק שחקנים ואנחנו יכולים לעשות את זה. לפעמים ההחלטה נראית כמו סיכון עבור חלק מהאנשים, אני מנסה לעשות את העבודה שלי בצורה הכי טובה שאפשר. אני מכיר את הקבוצה שלי ואיך היא עובדת וכולם יכולים לפתוח בהרכב".

"רוטציה תלויה בשחקנים, כמה משחקים יש לנו, איך שחקנים עובדים במהלך השבוע", אמר המאמן, "אם יש לנו שני שחקנים בעמדה שיכולים לשחק טוב אז למה לא? לפעמים זה סיכון כי אולי זה פוגע בקצב אבל אני מנסה לעשות את זה ואני מנסה לחשוב על כל הדברים. עבורי זה מצב ברור, מי שטוב ביותר ישחק".

על הרמה בליגה:
"יש פה הרבה מועדונים טובים ושחקנים איכותיים. הליגה ארוכה ואי אפשר לדעת מה יהיה בסוף. המטרה שלנו היא לתת את הטוב ביותר שלנו בכל משחק, אנחנו עובדים כדי לנצח, אנחנו מאמינים בעצמנו ואנחנו ממשיכים לעבוד".

מצב הסגל:
"יש לנו בעיה קטנה עם דוידזאדה, הוא עדיין בחוץ. הוא עובד קשה וזה שאלה של זמן עד שיחזור. אני לא בטוח שהוא יהיה כשיר ליום שני".