לאחר הניצחון הגדול על הפועל חדרה בשבוע שעבר, מכבי תל אביב תפגוש את הפועל חיפה ביום א׳ (20:30) באצטדיון סמי עופר. מאמן הקבוצה, ולדימיר איביץ׳ דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק.

כשנשאל על השינוי בעמדת המאמן בחיפה:
״אנחנו חושבים על עצמנו, התפקיד שלנו הוא לנסות לשפר ולייעל את המשחק שלנו לקראת יום ראשון. מדובר ביריבה לא פשוטה, בשנים האחרונות לא היו לנו נגדם תוצאות טובות בסמי עופר. לרוב כשמאמן מתחלף בקבוצה, השחקנים רוצים להוכיח שמקומם בהרכב. זה לא טוב לנו אבל זה נורמלי בכדורגל. אנחנו נמשיך בדרך שלנו, ניתן את הכל כדי להשיג את הנקודות״.

כשנשאל על ההרגשה מהאוהדים בתקופה האחרונה:
״אני לא קורא בעיתונים ובאתרים ולכן אני לא יודע דברים על כך. צריך לעבדוד קשה ולהראות איכות כדי שהאוהדים יהנו. זאת העבודה שלנו בכל משחק להשתפר ולהתקדם ואני בטוח שזה יגרום לאוהדים לתמוך בנו״.

כשנשאל על הסגל לקראת המשחק ביום ראשון:
״יש לנו מספר בעיות, חלקם מדובר בפציעות, עד מחר נדע בדיוק מי יוכל לשחק ביום ראשון״.

על ההבדל בין הפיזיות בקבוצה לעומת השנה שעברה:
״זה לא נכון מבחינתי לדבר על שנים קודמות. השנה מההתחלה היו לנו לא מעט שחקנים שחזרו מהשאלות בקבוצות אחרות, עבדנו איתם, הם הראו איכויות. השחקנים האלה רוצים לעבוד קשה ולשחק. רוב הזמן קשה שאין את האפשרות לתת לכולם הזדמנות. אני בטוח  שחלק שמחוץ ל-18 יכולים להיות על כר הדשא, זה משהו שהוא טוב בשבילי. תקופה ארוכה לפנינו, אני בטוח שלכולם תהיה הזדמנות לשחק ולהראות את היכולות שלהם״.

כשנשאל על ההישג הנהדר של הנוער:
״היה משחק טוב. למכבי יש שחקנים צעירים טובים שעובדים קשה. זה דבר חיובי לעתיד. צפיתי בהם מספר משחקים, אני חושב שזה מוקדם מדי כדי שיצטרפו אלינו, אני מכיר את הגילאים האלה, בעברי עבדתי עם הגילאים האלה, השחקנים האלה כדי לעשות את המעבר לבוגרים יש לפניהם עוד הכנה רבה ועבודה קשה, אנחנו עוקבים אחריהם״.