ביום ראשון (20:30) תצא מכבי תל אביב למשחק החוץ בסמי עופר נגד הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-8 בליגת ג׳פניקה. לקראת המשחק המסקרן אבי ריקן דיבר במסיבת העיתונאים שהתקיימה בקריית שלום.

כשנשאל על הפועל חיפה והשינוי בעמדת המאמן:
הבנתי שהם עברו שינוי, אנחנו מתייחיסים רק לעצמנו. המשחקים שם תמיד היו לנו קשים, אנחנו צריכים לבוא מוכנים. המצב שלהם פחות מעניין, הם ירצו לקחת נקודות ולהקשות עלינו״.

כשנשאל על היכולת של הקבוצה:
״בלי קשר למצב של היריבה, אנחנו תלויים בעצמנו בכל משחק, אם ניראה כמו שאנחנו רוצים, אנחנו ניקח נקודות בכל מקום. זה משחק מאוד קשה, אנחנו מגיעים עם ביטחון כדי לקח את הנקודות״.

כשנשאל על ההרגשה אחרי חדרה:
״איך שהשופט שרק הרגשנו טוב עם הניצחון, ממש מיד אחרי המשחק כבר מתכוננים למשחק הבא. הרגשה טובה לעלולת למקום הראשון, נקווה לשמור עליו״.

על הקבוצה וההשוואה לשנה שעברה:
״מכבי הייתה טובה גם בשנים קודמות, אחרי איבוד התואר בשלוש שנים האחרונות אנחנו מנסים ללמוד מכך, אנחנו רוצים להשתפר ולקחת נקודות. הצוות מטמיע בנו לשחק באגרסיביות, השנה כמו בשנים קודמות האימונים מאוד אינטסיביים אנחנו דוחפים אחד את השני כדי להתקדם״.

כשנשאל על מערכת היחסים עם הצוות המקצועי:
״יש צוות מקצועי המעביר את ההוראות ויש שחקנים שתפקידם לבצע את ההוראות. אנחנו מקצוענים, עושים מה שרוצים מאיתנו ומנסים ליישם במשחקים כדי להביא תוצאות״.

כשנשאל על הסגל:
״יש למכבי סגל רחב ואיכותי, בכל אימון השחקנים רוצים להוכיח שמקומם על המגרש. לכל משחק יש את הדרישות שלו, כל אחד מקבל צ׳אנס וגם יקבל צ׳אנס בעתיד, זה מביא לרמת מוכנות מאוד גבוהה. אנחנו מקצוענים יש לנו עונה ארוכה ואנחנו מבינים שצריכים אותנו בכל רגע נתון״.