מכבי תל אביב תחזור בשבת הקרובה לפעילות במשחק נגד מכבי פתח תקווה והיום (ראשון) הצהובים המשיכו בהכנות כאשר קיימו משחק אימון נגד הנבחרת הצעירה. שחקניו של ולדימיר איביץ' הצליחו לבצע מהפך בדרך לניצחון 1:3 על החבורה של מרקו בלבול, במשחק שנערך באיצטדיון ברעננה.

עוד באתר:

מכבי ניצלה את המשחק כדי לחלק דקות בין לא מעט שחקנים ולשמור על כושר משחק במהלך הפגרה בת 3 השבועות. הצהובים פתחו את המשחק עם שליטה במגרש, אך דווקא הנבחרת הצעירה עלתה ראשונה על הלוח בעזרת שער של עומר לקאו בדקה ה-23. 5 דקות לפני ההפסקה הצהובים איזנו אחרי שאלירן עטר הרים כדור חופשי חד וארון שוינפלד נגח טוב לרשת. 

במחצית השניה מכבי השלימה את המהפך. זה התחיל בדקה ה-76 עם חטיפת כדור בחלק המגרש של היריבה, אלירן עטר חדר לרחבה והשאיר לאבי ריקן, שמול חביב אוחיון (שוער מכבי ששיחק מחצית אחת בכל צד) שלח לרשת. בדקה ה-90 דור מיכה קבע את תוצאת המשחק לאחר חילופי מסירות עם אבי ריקן ובעיטה מ-14 מטרים לפינה הרחוקה ופנימה.

הרכב מכבי: אוחיון (טננבאום 46), קנדיל (צ'יליקה 77), אמאדור, פיבן (אייל חן 83), כהן (גלזר 73), ריקן, ברסקי (מיכה 77), אופואדו (קארצב 50), חוזז (אצילי 62), עטר(עידו שחר 83), שוינפלד (שכטר 62).