מכבי תל אביב זכתה שנה שנייה ברציפות בטורניר החורף הבינלאמי לנוער שנערך במתחם האימונים PenguinPickUp שבקריית שלום וזו אחרי שרשמה ניצחונות כפולים על שתי היריבות שהתארחו בארץ, קריסטל פאלאס ואקסלסיור ההולנדית.

עוד באתר:

מכבי תל אביב – קריסטל פאלאס 0:1

שער הניצחון לזכות הקבוצה של גיא צרפתי כבש עדן קארצב במהלך המחצית הראשונה. המהלך החל כשאדוארדו גררו עשה לחץ גבוה על שוער היריבה, הלחץ הניב פרי כשמופלח שלאעטה הצליח לחטוף את הכדור שהגיע אל עדן קארצב. הקשר הצעיר הצליח לדחוק את הכדור פנימה לפני ששוער היריבה הגיע אליו.

מכבי תל אביב – אקסלסיור רוטרדם 1:3

במשחק השני של מכבי ת"א 'שחר' היום, אשר נעל את ההשתתפות של שתי הקבוצות בטורניר החורף, גברה מכבי 1:3 על ההולנדים ובכך הבטיחו את הזכייה בטורניר שנה שנייה ברציפות.

מכבי פתחה את המשחק עם שער בדקה ה-9 של רווה אסייג שניצל הרחקה לא טובה של מגן אקסלסיור ממסירה של בר כהן והכניע את השוער. עוד לפני הירידה למחצית ההולנדים הספיקו להשוות אחרי שנלסון באשיר הצליח להכניע את שוער הצהובים.

תיקו אמנם היה מספיק למכבי כדי לזכות בטורניר, אך בדקה ה-43, אייל חן כבש את השני של מכבי בבעיטה חופשית מ-16 אחרי שהכדור שלו פגע בחומה ההולנדית ונכנס. בדקה ה-5 רווה אסייג השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק אחרי שבישול נוסף של בר כהן הפעם בכדור חופש. רווה התרומם מעל להגנה ההולנדית וכבש את השלישי.