שחר פיבן ומכבי תל אביב יארחו בשבת הקרובה (20:30) את הפועל קריית שמונה למשחק במסגרת ליגת ג'פניקה והיום (חמישי) דיבר הבלם במסיבת העיתונאים שערכה הקבוצה לקראת המשחק.

על התוצאות האחרונות: 
"בשני המשחקים האחרונים התוצאה היתה תיקו. במשחק נגד הפועל חיפה הובלנו וקיבלנו גול בדקות האחרונות ובסופו של דבר יצאה תוצאה שאני לא חושב שהיא כזו רעה. המשחק בגביע היה חשוב עבורנו והוצאנו תוצאה טובה. לאחר כמה ימים היה משחק מול אותה קבוצה שוב, שזה לא פשוט. אני חושב שגם האפקט של משחק ללא קהל הרדים קצת את המשחק. זה שלא ספגנו היה חשוב עבורי ובסך הכל אנחנו ממשיכים קדימה עם קצב טוב של צבירת נקודות".

"אנחנו צריכים לדעת להתמודד נגד כל קבוצה גם אם לפעמים מסתגרים או באים להוציא תיקו", הוסיף פיבן, "אנחנו מכבדים כל קבוצה ומתכוננים אליה באופן פרטני. הצוות מכין אותנו טוב ואנחנו צריכים להסתכל קדימה. אנחנו שמחים מקצב צבירת הנקודות. בסיבוב הקודם התקשנו מול ק"ש אבל נבוא מוכנים".

על כך שמכבי עדיין ללא הפסד:
"אנחנו באמת לא מסתכלים על זה. אנחנו רוצים לממש את מלוא הפוטנציאל של הסגל שקיים פה. אנחנו רוצים לנצח כל משחק ולא משנה באיזו מסגרת. אנחנו ווינרים באופי שלנו ומסתכלים על כל משחק לגופו. אני חושב שאנחנו עושים עבודה טובה ומה שצריך לקרות יקרה. אנחנו נראים טוב מתחילת השנה, זה מובן שאם לא ננצח כמה משחקים יבקרו אותנו וזה בסדר. אנחנו לוקחים הכל בפרופורציה, עשינו שתי תוצאות תיקו וניצחנו משחק חשוב בגביע".