מכבי תל אביב תנסה לשוב למסלול הניצחונות בשבת הקרובה (20:30) כשתארח את הפועל קריית שמונה למשחק במסגרת המחזור ה-23 של ליגת ג'פניקה. היום (חמישי) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה התייחס המאמן ולדימיר איביץ' למשחק הקרוב.

"אנחנו מאוכזבים שלא ניצחנו בשני המשחקים האחרונים בליגה", אמר איביץ', "יש משחקים בעיקר כמו האחרון שאתה משחק 45 דקות ראשונות טוב מאוד מבחינתי, יצרנו מצבים אבל לא הבקענו. בעבר היו לנו הרבה משחקים שלא שיחקנו טוב אבל הבקענו פעמיים ובמחצית הובלנו 0:2 כמו נגד נתניה למשל. לפעמים התוצאה לא משקפת וברור שאנחנו צריכים לשפר חלקים במשחק שלנו, אבל במשחקים האחרונים היתה לנו מחצית ראשונה טובה, ניסינו לכבוש ושיחקנו התקפי אבל התוצאה היתה 0:0 וזה משהו שקורה לפעמים. במשחק הבא אנחנו צריכים לכבד את היריבה שלנו ולמצוא את הדרך לקחת 3 נקודות. זה לא קל, אף משחק לא קל. נצטרך להיות רציניים מהרגע הראשון ולהיות יצירתיים". 

על הכשירות של ניקוליץ':
"הוא עובד עם הקבוצה, הוא היה חולה לפני כמה ימים, אנחנו מחכים לראות כיצד יגיב אחרי זה ומתי נוכל להשתמש בו. אני מקווה שזה יקרה בקרוב. אני לא בטוח שלמשחק הקרוב, אבל אני לא בטוח. נראה" .

על הפרסומים בתקשורת על התעניינות בו:
אני לא יודע מה להגיד על זה. שמעתי על זה אבל זה לא איכפת לי. אני מרוצה כאן, אני המאמן של מכבי ומנסה לתת את הטוב ביותר שלי עד היום האחרון שלי. אי אפשר לדעת כמה זמן אהיה פה. בתפקיד הזה לא ריאלי לתכנן לטווח כל כל ארוך. הכל תלוי בתוצאות שלנו. עדיין לא לקחנו כלום חוץ מגביע הטוטו. יש לפנינו עוד ליגה וגביע שאנחנו רוצים להשיג וכדי להיות ראויים לכך אנחנו צריכים לעבוד קשה עד הסוף. מה יקרה אז? אני לא יכול לדעת מה יקרה בעוד כמה חודשים".