גם פיגור מוקדם לא עצר הערב (שני) את מכבי תל אביב. הצהובים ייצרו מהפך בדרך ל-1:2 על בני יהודה ובסיום סיכמו המאמן ולדימיר איביץ' ואבי ריקן את ההופעה של הקבוצה.

"שיחקנו טוב יותר בחצי השני, אבל היו דברים שאנחנו צריכים לשפר", אמר המאמן, "אני מרוצה מהדרך בה ניצחנו את המשחק, אבל היריבה גם הגיעה להרבה מצבים והיו לנו בעיות. יש לנו עוד 3 משחקים נגדם ונצטרך לשפר דברים".

על כך שמכבי עדיין לא הפסידה העונה:
"בטוח שזה דבר גדול לא להפסיד כל העונה וברור שהשחקנים ראויים לכך. הם נלחמים מהשנייה הראשונה ויצרו פער גדול, אנחנו צריכים להמשיך ככה גם בפלייאוף ולהתכונן למשחק הבא שכבר מחכה לנו בשבת".

עוד שני ניצחונות יספיקו לאליפות:
"אתם אולי חושבים שזה קל לנצח משחקים. אף משחק לא קל. הדבר הכי קשה זה להבקיע גול ולנצח את המשחקים. אנחנו צריכים לנתח את מה שהיה פה ולהתכונן למשחק נגד חדרה".

 

ריקן: "קיבלנו דחיפה מהקהל"

לאחר איביץ' דיבר גם כובש שער הניצחון אבי ריקן שאמר: "החצי הראשון לא היה מספיק טוב, נתנו לבני יהודה לנצל יתרונות במשחק המעבר שלה. המחצית שניה היתה טובה עם הרבה אנרגיות ודחיפה מהקהל. אני שמח שכבשנו שני שערים, זה ניצחון חשוב עבורנו". 

על כך שמכבי סיימה את העונה הסדירה ללא הפסד:
"אנחנו מגיעים בשיא הרצינות לכל משחק, מסתכלים ממשחק למשחק, זה מפתח בשבילנו וככה הגענו לנתון כזה. גם בשבת נרצה להמשיך לנצח, זו אישזהו מטרה בשבילנו שמשאירה אותנו דרוכים".

חושבים על שני ניצחונות לאליפות?
"עוד לא חושבים על מכבי חיפה. מתכוננים למשחק נגד חדרה, אני מקווה שננצח בשבת כדי שנוכל לחשוב הלאה. אנחנו מודעים למצב, זו המציאות. יש פער מבטיח אבל כל דקה חשבוה לנו וראיתם כמה רצינו לנצח. זה עזר לנו, לא נתפתה להסתכל יותר מדי קדימה. נגיע עם אנרגיות גם מול חדרה ונרצה לנצח את המשחק".