פרי גיים
מכבי תל אביב נעלה הערב (שני) את העונה הסדירה של ליגת ג'פניקה. הצהובים אירחו באיצטדיון בנתניה את בני יהודה למשחק במסגרת המחזור ה-26 ובמטרה להגיע לפלייאוף עם מאזן נקי מהפסדים.

שחקניו של ולדימיר איביץ' הגיעו מהמקום הראשון בטבלה ולאחר 3 ניצחונות ליגה רצופים, האחרון שבהם 0:2 על מ.ס אשדוד במחזור הקודם. המאמן בחר להציב הפעם ב-11 שלו את אבי ריקן לצידם של דור פרץ ודור מיכה בקישור, כאשר עומר אצילי, אלירן עטר וצ'יקו אופואדו פתחו בחלק הקדמי. 

מהעבר השני בני יהודה הגיעה מהמקום ה-5 (37 נקודות) ובמטרה לחלוף על פני הפועל ב"ש (39) במאבק על המיקומים לקראת הפלייאוף. מבחינת תוצאות, הקבוצה של יוסי אבוקסיס גררה שני הפסדי ליגה רצופים והפעם בחר מאמנה לעלות הרכב עם חלק התקפי שכלל את מאוויס צ'יבוטה, עמית זנטי ויאקוב סילבסטר.

מחצית ראשונה
השחקנים של איביץ' פתחו את המשחק עם הרבה התלהבות ובדקות הראשונות סיכנו לא מעט את השער עם ניסיונות בעיטה. המצב הטוב ביותר היה שייך לאבי ריקן שבדקה ה-11 בעט מ-15 מטרים אבל לרוע מזלו הכדור שלו חולץ מהקו על ידי שחקן הגנה של היריבה. 

קצב ההזדמנויות נרגע בהמשך המחצית אבל בדקה ה-36 התמונה השתנה כאשר בני יהודה הצליחה לעלות ליתרון בעקבות פנדל שקיבלה. זה התחיל עם פריצה של צ'יבוטה שהוכשל ברחבה על ידי דסה. ראיקוביץ' הצליח להדוף את הפנדל של שי קונסטנטין אבל לרוע מזלו סגס תאמבי היה הראשון שהגיע לריבאונד וגילגל אותו לרשת. 0:1 לבני יהודה. בדקה ה-40 מכבי גם איבדה את דור מיכה בעקבות פציעה ויונתן כהן נכנס במקומו כחילוף הראשון של איביץ'.

מחצית שנייה
מכבי יצאה עם התלהבות למחצית השנייה וסיכנה שלוש פעמים את השער של יונתן שאבי בדקות הראשונות שלה. באחת מההזדמנויות צ'יקו הגיע לכדור רוחב טוב של דסה והמשיך בנגיעה אבל לרוע מזלו פיספס את המסגרת במעט. הצהובים המשיכו לייצר לחץ בדחיפת הקהל בנתניה ובדקה ה-62 גם קיבלו את השיוויון המוצדק. אנריק סבוריט הוכשל על מחוץ לרחבה בזווית אלכסונית, אלירן עטר לקח את הכדור החופשי וירה כדור אדיר לפינה הקרובה ופנימה. 1:1.  

מיד לאחר השער איביץ' ביצע חילוף נוסף כשאיתי שכטר נכנס במקומו של צ'יקו אופואדו שזכה לתשואות מהיציעים. בדקה ה-72 צ'יבוטה קיבל הזדמנות גדולה להחזיר את היתרון לבני יהודה אבל יציאה נהדרת של ראיקוביץ' עצרה אותו. חצי דקה לאחר מכן אצילי יכול היה לכבוש לאחר השמטת כדור של השוער שאבי אבל ממצב קורץ בעט מעט מעל השער. בדקה ה-76 איביץ' ביצע את החילוף האחרון שלו כשברסקי נכנס במקום אצילי. בדקה ה-81 המהפך הושלם. שוב עטר היה מעורב כשקיבל את הכדור בפינה הרחבה ויישר רוחב. אבי ריקן הגיע מאחור ועם רגל ימין שלח בעיטה מדוייקת לרשת של שאבי חסר האונים. 1:2 למכבי. רגע לפני הכניסה לתוספת הזמן צ'יבוטה קיבל צ'אנס גדול להוציא נקודה עבור בני יהודה כשחדר לרחבה אבל בעט רק למשקוף ומכבי ניצלה משיוויון. בתוך תוספת הזמן עבירה גסה של סורו על ריקן זיכתה אותו בכרטיס צהוב שני והרחקה.