מכבי תל אביב חגגה אמש (ראשון) את האליפות ה-23 בתולדותיה באירוע מרשים שנערך בלייב פארק בראשון לציון. עבור השחקנים והאוהדים היה מדובר באחד מרגעי השיא של העונה וחלק מהם גם ניצלו את האירוע כדי להתייחס לעונה שעברה על הקבוצה.

אבי ריקן סיפר על האליפות הראשונה שלו בקבוצה: "האמת שתמיד הייתי שם עד הסוף ולא זכיתי בתואר, זה היה כמו פספוס בשבילי ותמיד אמרתי שאני פה בשביל לקחת תארים, שמח שזה סוף סוף הגיע. אני מאושר שסוף סוף לקחתי אליפות, שידעו שעשיתי את זה. היינו מאוד משכנעים העונה, מאוד דומיננטים, מההתחלה ידענו לקראת מה אנחנו הולכים ורצינו שהמועדון הזה יחזור למקום הטבעי שלו וזה להיות אלופי מדינת ישראל ואנחנו גאים”. צפו בריקן מדבר:

דור פרץ סיפר על הדרך שעבר עד לאליפות הזו: "היציאה להשאלה מאוד ביגרה אותי. החלום של כולם זה לצאת להשאלה ממכבי ולחזור בגדול. יש דרך ארוכה, אנחנו רואים השנה ששחקני הבית מספיק טובים לייצג את המועדון בכבוד ואני חושב שאם זה העתיד של מכבי ת"א, אז זה עתיד טוב". צפו בפרץ מדבר:

יונתן כהן נתן את הסיפור שלו: "עברתי תחילת עונה לא פשוטה, אבל לא סתם עשיתי את 3 עונות ההשאלה כדי להתחשל ולהיות חזק בראש ומוכן למכבי. כשהרגשתי שאני באמת מוכן התעקשתי ולא ויתרתי לעצמי. אני שמח שהוכחתי שאני יכול לשחק ולהיות שותף לעונה היסטורית. אין כיף מזה". על כך שהמאמן איביץ' נתן לו את הצ'אנס הוסיף: "היתה לנו שיחה טובה בתחילת העונה, הרגשתי שהוא מאמין ובעיקר האמנתי בעצמי. לפעמים שאלתי את עצמי מה אני עושה פה אבל אני שמח שלא ויתרתי ולקחתי את ההזדמנות באלף ידיים". צפו בכהן מדבר:

מאור קנדיל התייחס לחיבור המצוין שלו עם הקהל והמועדון: "האמת שאני אוהד מכבי מגיל צעיר, מגיל 6. הייתי הולך למשחקים, אמנם כדורסל אבל אני יודע את כל השירים. זה סוג של חלום שהתגשם, כל החיבור שלי עם הקהל, כל הדבר הזה. לפעמים אני הול לישון ולא מאמין שזה קורה. הקהל מאוד אוהב אותי, אני מקבל הרבה מחמאות והודעות וזה כיף גדול". צפו בקנדיל מדבר:

מאור קנדיל בחגיגות האליפות של מכבי