אנדרה ג'ראלדש דה בארוס הצטרף למועדון הכדורגל מכבי תל אביב בהשאלה לעונה אחת עם אופציה להפוך את המעבר לקבוע לאחר שסיכום הושג עם ספורטינג ליסבון.

המגן הימני הפורטגלי בן ה-28 המתנשא לגובה 181 ס"מ, עבר בהצלחה בדיקות רפואיות במועדון, יצטרף לסגל של ולדימיר איביץ' וילבש את החולצה מספר 28 במכבי.

ג'ראלדש שהושאל בעונה שעברה לספורטינג גיחון ובמדיה ערך 35 הופעות בכל המסגרות, אמר לאתר הרשמי: "אני שמח להיות כאן בתל אביב ומאוד נרגש מעצם ההצטרפות למועדון הגדול ביותר בישראל. מצפה כבר להתחיל את העונה בתקווה שתהיה מוצלחת. יאללה מכבי!".

מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד, אמר לאתר הרשמי: "אנדרה הוא שחקן אותו זיהינו כאחד שיש לו את היכולות והאישיות המתאימות לשפר את הסגל הקיים. אנדרה צבר ניסיון והוא משתייך למועדון שידוע בהחתמות ובפיתוח של כמה מהכישרונות הבולטים באירופה. לראות כמה ג'ראלדש התרגש להצטרף למכבי היה מאוד מספק ואני כבר מחכה לראות אותו לובש את המדים הצהובים בקרוב. אנדרה כבר מכיר את ניק בלקמן מהתקופה בה שיחקו יחד בספורטינג גיחון בעונה שעברה כך שכולנו בטוחים כי ישתלב בחיים בקרית שלום במהרה. ברוך הבא אנדרה. לסיום, ברצוני להודות למיץ' שאפשר לנו להשלים את ההחתמה הזאת ולהוסיף שחקן נוסף לסגל. אלמלא תמיכתו הבלתי מסויגת והדרייב לדחוף את מכבי קדימה, לראות החתמות מסוג זה יוצאות אל הפועל – היה בלתי אפשרי".

ג'ראלדש עשה את צעדיו הראשונים במחלקת הנוער של עיר הולדתו, מאיה, הנמצאת בפאתי פורטו. הוא עבר בהעברה חופשית לריו אבה והושאל לקבוצת צ'אבס במדיה ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים בגיל 19 ול-אבס בעונה לאחר מכן. ג'ראלדש עזב את פורטוגל לראשונה בעונת 2012/13 וחבר לבן ארצו המאמן הפורטוגזי קרלוס קארבאחל בקבוצת איסטנבול בשקאשיר הטורקית במדיה ערך 32 הופעות. לאחר 18 חודשים בטורקיה, ג'ראלדש חזר לפורטוגל והצטרף בינואר 2014 בהשאלה לבלננש לפני שחתם בספורטינג ליסבון. עונה אחת בקבוצת ספורטינג ב' הובילה לחזרתו של ג'ראלדש לחזור לתקופת השאלה נוספת לבלננש לה סייע להעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית כשהוא עורך בעונה זו 46 הופעות בכל המסגרות. ג'ראלדש הושאל ל-ויטוריה שטובאל לפני שחזר בפעם השלישית ל-בלננש כשבסיום העונה עזב שוב את פורטוגל ועבר לספורטינג גיחון מהליגה השנייה בספרד שם שיחק לצידו של ניק בלקמן.