מכבי תל אביב גאה להשיק את מועדון האוהדים הרשמי FOREVER   – המועדון שייתן לכם הרבה יותר מכבי!

צפו בסרטון ההשקה:

אחרי תקופה ארוכה של מחקר, תכנון ומחשבה על הצרכים והרצונות של הקהל הצהוב, FOREVER מהווה נקודת שיא בקשר בין מכבי ואוהדיה. חברי Forever ייהנו מהטבות בלעדיות החל מהרגע הראשון:

  • ערכת הצטרפות יוקרתית בשווי 150 ש"ח
  • 5% הנחה ברכישת מנוי לעונת המשחקים 2019/20
  • קדימות בבחירת מושבים באצטדיון בלומפילד (לאחר חידוש המנויים)
  • אירועים והטבות ייחודיות
  • וזה לא הכל! לחצו כאן וגלו אילו עוד הטבות מחכות לכם

האוהדים יוכלו לבחור את המסלול הטוב ביותר עבורם מבין 3 אפשרויות: Forever, +Forever, וכרטיס אשראי +Forever, כרטיס אשראי MASTER CARD GOLD בשיתוף עם 'ישראכרט', אשר מעניק חברות חינם ל-+Forever בעונה הראשונה. לפרטים והטבות מלאות לחצו כאן.

המשנה למנכ"ל, שרון תמם, סיפרה על התהליך שליווה את הקמת מועדון האוהדים: "בשנים האחרונות ערכנו קבוצות מחקר רבות על מנת להבין אילו אלמנטים האוהדים שלנו היו רוצים לראות מתווספים לקשר בינינו. בדקנו את הפעילות של 18 ממועדוני האוהדים הגדולים בעולם. נפגשנו עם מומחים בתחום מועדוני האוהדים בקבוצות פאר בכדורגל האירופי. בשקלול המסקנות מכל אותם מפגשים, נולד מועדון האוהדים FOREVER, שכולו בא לשרת את מטרה זו – חיזוק ושדרוג הקשר בין האוהד והמועדון.

אנו שמחים לבשר גם על שיתוף הפעולה של המועדון עם 'ישראכרט', חברת האשראי המובילה בישראל, שחברה אלינו מתוך הבנה ברורה על טיב לפוטנציאל שטמון בקהל אוהדי מכבי תל אביב, שמעבר להגשמת חלום פרטי של כל אוהד עם אשראי שכולו מכבי, תעניק לאוהדים שלנו הטבות חסרות תקדים בעולם של מכבי, וגם מחוצה לו".

צריכים עזרה? סרטון ההדרכה שיסביר הכל: כך תצטרפו ל-Forever