יום הבוחר מתקרב ורגע לפני שתקבעו לכם תוכניות אחרי שתתייצבו בקלפיות, אנחנו מציעים לבחור במקום הנכון להיות בו – מפגש אוהדים שחקנים הראשון של העונה!
 
ביום שלישי, 17.09, יתקיים המפגש במתחם האימונים בקרית שלום בו תוכלו להצטלם, לקבל חתימות ולפגוש את הכוכבים הצהובים.  

האירוע יפתח בשעה 16:00 כשהאוהדים שירשמו יצטרכו להגיע למתחם עד 15:45. ההרשמה פתוחה החל מהיום (ד') ומוגבלת עד 500 משתתפים. שימו לב כי לא ניתן להיכנס למפגש ללא הרשמה מראש.

איך זה עובד?

כל אחד יוכל להירשם בהרשמה שתפתח היום (11.09) בשעה 14:00 לפעילות שתתקיים ביום שלישי 11.09, ותחל בשעה 16:00 במתחם האימונים קרית שלום בדרך בן צבי 106, ת"א. ההשתתפות מוגבלת ל-500 משתתפים בלבד. על מנת להרשם למפגש יש להתחבר לשם המשתמש שלכם באתר מכבי (לתשומת לבכם: לא מדובר בשם המשתמש שלכם באתר לאן). 

כל משתתף אשר יירשם למפגש יציין את מספר המשתתפים המגיעים עמו, כאשר התקרה הינה 3 משתתפים לכל הרשמה. כלומר, אם בחרת 3 משתתפים בעת ההרשמה הכוונה לאדם שביצע את ההרשמה ועד שני אנשים, בדיוק כפי שהייתם מזמינים מקום במסעדה לשלושה אנשים.

שימו לב:

  • תוך מספר ימים לאחר ההרשמה תישלח אליכם הודעה במייל לקבלת פרטי המשתתפים.
  • אנשים שנרשמו ליום הקהילה הקודם ולא הגיעו ללא הודעה מוקדמת, לא יורשו להגיע ליום הקהילה הנוכחי. במידה ותרשמו למפגש הקרוב ואין באפשרותכם להגיע, אתם מתבקשים להודיע על כך מראש.
  • במידה ומזג האוויר לא יאפשר את קיום האירוע יועבר עדכון לנרשמים מספר שעות לפני המועד המתוכנן.
  • כל המשתתפים בפעילות צריכים להגיע למתחם עד השעה 15:45. איחור ואי עמידה בזמנים עשויים למנוע השתתפות בזמן אמת.
  • בשל רצוננו לאפשר לכל האוהדים לפגוש את כל השחקנים, לא יתאפשר צילום ברכות וידאו במתחם.
  • הכניסה למתחם מותנית בבדיקה שמית ובידוק בטחוני. על כל משתתף להגיע עם תעודה מזהה רישיון/ ת"ז / דרכון לכל אחד מהמשתתפים. לא תינתן כניסה למי שאינו נרשם מראש.

לא ניתן להגיע עם צלם/ צוות צילום מקצועי.

שימו לב לתקנון ההשתתפות בלינק הבא.

מאי 2022

הרשמה לטורניר הפיפא של מכבי


הרשמה סגורה