אחרי שכבש פעמיים ב-3 המחזורים הראשונים של העונה, דור מיכה ומכבי יארחו בשבת (20:30) את מכבי חיפה למשחק מסקרן במסגרת המחזור הרביעי של ליגת הבורסה לניירות ערך. היום (חמישי) דיבר הקשר במסיבת העיתונאים שנערכה לקראת ההתמודדות".

על הרצון לכבוש לראשונה בבלומפילד: 
ברור שהשער הראשון בבלומפילד יהיה מאוד מרגש. כולנו מחכים לזה, אבל בלי קשר אנחנו חייבים לשפר את החדות שלנו בשליש האחרון של המגרש, זה חסר לנו ואני בטוח שזה גם יגיע".

על כך שבחיפה טוענים שהם פייבוריטים:
"זה לא משחק תפקיד במגרש, מבחינתי שהם יהיו פייבוריטים. אנחנו מודעים לחשיבות של המשחק ונגיע בכל הכוח. זה לא סוד שאנחנו צריכים לשפר את היכולת שלנו, אמנם ניצחנו בשניים משלושה משחקים אבל לא כך אנחנו רוצים להיראות. אנחנו מצפים מעצמנו לשחק טוב יותר, ובמשחק הקרוב בבית ננסה לתת משחק כמו שצריך ולהיראות איך שאנחנו רוצים”.

מה נקודת התורפה של חיפה?
"עבדו על נקודות התורפה של ונמשיך לעבוד עליהן. בטח שלא אגיד אותן פה. מי שתדע לנצל את זה אצל הקבוצה שנייה יותר טוב היא זו שתנצח". 

משחק גדול נגד חיפה עושה משהו?
"זו ההתחלה של הליגה. אי אפשר לדעת לאיזה כיוון זה ילך. יש תחושה שונה קצת מהעונה האחרונה. השנה זה משחק גדול כמו שהיה לפני הרבה שנים. בלי קשר, זה תמיד משחק גדול שכיף להיות חלק ממנו. מקווה שיהיה משחק טוב ושנצא ממנו עם 3 נקודות".

על השערים הנקיים:
"אני חושב שאחרי ההתחלה הלא טובה באירופה אז באמת עכשיו התאזנו בחלק ההגנתי ולא ספגנו שערים. קבוצות לא מגיעות להרבה מצבים נגדנו, אם נשפר כמה שיותר מהר את החלק ההתקפי אז נחזור להיות כמו שאנחנו רוצים להיות".

על חוסר היציבות לאורך 90 דקות:
"אנחנו מודעים לזה שההבדלים בין המחציות היו גדולים. נצטרך לתקן את זה בלי קשר למשחק נגד חיפה. זה לא יכול לקרות יותר ושבת הוא זמן טוב לתקן את זה ולשמור על יציבות לאורך 90 דקות".