איצטדיון בלומפילד יארח בשבת הקרובה (20:30) קרב צמרת מסקרן. מכבי תל אביב תארח את מכבי חיפה למשחק המרכזי של המחזור ה-4 בליגת הבורסה לניירות ערך והערב (חמישי) קיימו הצהובים מסיבת עיתונאים בה התייחס המאמן ולדימיר איביץ' להתמודדות. 

"זה כמו דרבי בין מכבי למכבי חיפה. זה המשחק הכי גדול בליגה וברור שאנחנו מצפים למשחק קשה נגד קבוצה טובה", אמר איביץ' בתחילת דבריו, "אנחנו מכינים את עצמנו על מנת לנצח ולקחת 3 נקודות".

"אנחנו מכבדים אותם ויודעים איזה מועדון הם", הוסיף, "השנה הם חזקים יותר והתחילו טוב את העונה ואנחנו מצפים למשחק קשה. בכל מקרה, אחרי המשחק הזה יש עוד הרבה משחקים כך שהוא לא יקבע מי תהיה האלופה".

על היכולת של טננבאום:
"הוא שומר על העמדה שלו. בקבוצה שלנו לא משנה איפה התחלת אם אתה מקבל הזדמנות אתה יכול להמשיך לשחק. הוא עובד קשה וראוי לעמדה שלו".

על השערים הנקיים במשחקים האחרונים:
"ברור שזה חשוב ומראה חלק במשחק שלנו. אנחנו רוצים להמשיך כך, אנחנו אקטיביים בהגנה שלנו כמו שאני אוהב, כי אני לא אוהב פסיביות". 

על היכולת של טיבי:
"אני לא מופתע מהיכולת שלו. אני מכיר את האיכות של השחקנים שלי. הם יודעים שיש להם תמיכה מלאה ממני ומה אני מצפה מהם".

מי הכי מסוכן בחיפה?
"הם קודם כל קבוצה טובה עם הרבה שחקנים טובים ומסוכנים, בעיקר בחלק הקדמי. זו קבוצה רצינית שיודעת מה היא רוצה מעצמה ולא משנה באיזו שיטה היא משחקת. זה אומר שיש להם הרבה שחקנים מסוכנים".

על הסגל להמשך העונה:
"אני מרוצה. אלה השחקנים שילחמו איתנו ואני מאמין בסגל שלנו. כולם ראויים להיות חלק ממכבי תל אביב".