קבוצת הנוער של המועדון פגשה את הפועל רמת השרון במסגרת המחזור ה-8 בליגת העל לנוער. המשחק התקיים במתחם האימונים בקריית שלום עקב שזרוע באצטדיון העירוני בנס ציונה. הצהובים הגיעו למפגש במומנטום חיובי לאחר שני ניצונות רצופים בליגה. מנגד היריבה מגיעה למפגש מהמקום ה-4 בטבלה כשבמאזנה 2 נקודות פחות מהצהובים. מאמן מכבי, אליעזר בן אהרון, ביצע בחר לפתוח בחלק הקדמי עם רונן חנצ׳יס שי בלחסן וטל תורג׳מן.

ההרכב המלא: בן מוסאיוף, גיא מזרחי, עומר יצחק, איתי בן חמו, נהוראי ביטון, ניב ברקוביץ׳ (אסף הרשקו 65׳), שי בלחסן (יהלי לזר 70׳), נדב נידם, טל תורג׳מן (שקד נבון 51׳), פארפה גויאגון (רווה אסייג 74׳) ורונן חנצ׳יס (עמרי רם 80׳).

מחצית ראשונה
כבר בדקות הפתיחה מכבי פתחה את המשחק בצורה טובה יותר. פארפה גויאגון מצא את גיא מזרחי באגף הימני, הקשר הרים כדור טוב לרחבה אך הבעיטה של שי בלחסן הלכה החוצה. 

בדקה ה-10 רמת השרון הגיעה אל המצב הראשון במשחק. טל יגודייב פרץ באגף הימני ושחרר כדור רוחב אל המרכז, חלוץ רמת השרון, אחמד מצרי, בעט את הכדור למסגרת ובן מוסאיוף קלט את הכדור. עשר דקות נוספות של כדורגל חלפו בקרית שלום, הצהובים הם אלה ששלטו בקצב המשחק והכתיבו את הקצב. בדקה ה-21 נדב נידם קיבל את הכדור על סף הרחבה, הקשר שחרר בעיטה שהלכה אל המסגרת אך נקלטה אצל שוער היריבה, פורז וולקוביץ.

בדקה ה-38 רמת השרון התקרבו אל שער מכבי. חלוץ רמת השרון הגיע למצב טוב מול השער, הוא ניסה לדחוק את הכדור מקרוב אך מוסאיוף היה במקום להדוף את הכדור המסוכן. המחצית הסתיימה בתוצאה 0:0.

מחצית שנייה
פתיחה נהדרת למחצית השנייה, כבר בדקות הפתיחה מכבי הצליחה לעלות ליתרון. בדקה ה-50 פאפרה גויאגון מצא את שי בלחסן בצד ימין ששלח את גויאגון בכדור עומק נהדר. הקשר מחוף השנהב הצליח להכניע את שוער היריבה ולהעלות את הצהובים ליתרון 0:1.

עשר דקות חלפו ומכבי הכפילה את התוצאה. נהוראי ביטון נתן כדור עומר נהדר לרונן חנצ׳יס באגף השמאלי. החלוץ חלף על פני שחקן הגנה ונתן כדור רוחב מדויק אל שקד נבון שרק נכנס כמה דקות קודם לכן. נבון בנגיעה הצליח לכבוש את השני לזכות מכבי. 

בדקה ה-69 רמת השרון כמעט וחזרה למשחק. חלוץ הקבוצה, אחמד מצרי, מצא את עצמו במצב של אחד על אחד מול מוסאיוף. החלוץ שחרר בעיטה מסוכנת מתוך הרחבה, מוסאיוף יצא נהדר, הדף את הכדור ומנע שער בטוח. 5 דקות חלפו ורמת השרון נשארה ב-10 שחקנים. בלם הקבוצה, גרגוי עבדולי ביצע עבירה שזיכתה אותו בכרטיס הצהוב השני.

בדקה ה-76 גם רונן חנצ׳יס הצטרף לחגיגה. בעיטה חופשית מדוייקת של החלוץ מצאה את הרשת. שער הבכורה של החלוץ במדים הצהובים העלה את הקבוצה ל-0:3. התוצאה נשארה זהה עד לסיום.