אחרי שניצחה את הפועל ב"ש ביום שני האחרון (0:2), מכבי תל אביב תתייצב היום (שבת, 17:30) בפני המשוכה הבאה. הצהובים יתארחו אצל הפועל רעננה למשחק במסגרת המחזור ה-9 של ליגת הבורסה לניירות ערך ויקוו להמשיך את רצף הניצחונות במשחק שייערך באיצטדיון המושבה.

בוידאו: המשחק האחרון נגד ב"ש:


מכבי תגיע להתמודדות מהמקום הראשון בליגה (20 נקודות) וכשהיא נהנית מיתרון של 3 נקודות על פני מכבי חיפה והפועל ב"ש להן מספר נקודות זהה. הקבוצה של ולדימיר איביץ' שברה במשחק האחרון את השיא לרצף דקות ללא ספיגה מפתיחת הליגה וכמובן שתנסה להאריך אותו גם במשחק הקרוב נגד רעננה. 

מהעבר השני, רעננה טרם הפסידה העונה בביתה. הקבוצה של מנחם קורצקי סיימה את 3 משחקי הבית האחרונים שלה בליגה בתיקו ולפני כן השיגה ניצחון 1:2 על בית"ר ירושלים. אלא שמנגד, רעננה הפסידה בכל משחקי החוץ שלה ולכן למפגש מול מכבי היא תגיע מהמקום ה-12 בטבלה וכשבמאזנה 6 נקודות.

המאמן ולדימיר איביץ' התייחס ליריבה הקרובה: "זו יריבה קשה, במיוחד כשהיא משחקת נגד מועדונים גדולים. ראיתי את כל המשחקים שלהם נגד קבוצות גדולות והם שיחקו טוב, בצורה ממושמעת. זו קבוצה שעובדת כמו קבוצה. המיקום שלהם בליגה לא ריאלי כי הם היו צריכים לנצח בכמה מהמשחקים שעשו בהם תוצאות פחות טובות. הם יודעים לשחק במיוחד במגרש פתוח. אני מכבד את המאמן שלהם, הוא מאמן טוב. המשחק הזה חשוב לנו בדיוק כמו המשחק האחרון. נצטרך להיות מרוכזים במאה אחוז כדי לקחת 3 נקודות"

גם הבלם איתן טיבי דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק ונתן את הזווית שלו לחודשים האחרונים שעבר: "לא היה קל אבל אני חושב כשגם כשלא שיחקתי ולא הייתי בסגל מה שהכי חשוב לקבוצה ושחקן זה להמשיך לעבוד הכי קשה כדי להיות מוכן לרגע שהמועדון יצטרך אותך, ולעזור למועדון להצליח. אני שמח שבחרתי להמשיך במכבי כי זה המקום הכי נכון בשבילי. אני שמח שאני פה".