בשלוש שנים האחרונות אקדמיית הנוער ע״ש אבי כהן עברה שינוי משמעותי תחת הדרכתו של המנהל הביצועי, פטריק ואן לוון, שהשריש פילוסופיית כדורגל ייחודית בתוך המערכת. בעונה הקודמת התצבע שדרוג במערך האימונים כשפרוייקט אימוני העילית יצא לדרך. השנה הפרוייקט ממשיך כשריימונד אוטוולד, עוזרו של ואן לוון, הוא האדם המכוון את הפרוייקט למטרת פיתוח השחקנים הצעירים. פרוייקט אימוני עילית, המתקיים במקביל לתכנית האימונים הרגילה, היא תוכנית המוכנת מראש באופן אינדיבידואלי עבור שחקנים במטרה לקדם ולשפר אותם, על המגרש ומחוצה לו. 

יחד עם אוטוולד, ישנם מספר מאמנים מאקדמיית הנוער שעוזרים לקדם ולשפר את השחקנים הצעירים בהתאם לפילוסופיית המועדון. בועז ברכה, חמדה מרעי, אורי דוד והמצטרף החדש לצוות המאמנים באקדמיית הנוער, דוד רביבו.

רביבו שעלה לבוגרים של מכבי דרך קבוצת הנוער, חזר אל אקדמיית הנוער הפעם בכובע של מאמן. רביבו סיפר לנו על החוויה שלו בפרוייקט המיוחד: ״קודם כל אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי להיות חלק מפרויקט העילית. לשחקנים הצעירים כאן במועדון יש את הבונוס שבזמני כשהייתי צעיר לא היה את הכלים האלו. זה תהליך מבורך שמייצר תוספת משמעותית לשחקנים שעובדים כמו שצריך. בעתיד השחקנים הללו גם יקטפו את הפירות. הציפיות שלי מהפרוייקט זה לראות את השחקנים מתקדמים ומתפתחים ברמה האישית והקבוצתית. לא בכל מקום ניתן הבונוס הזה לשחקנים. מדובר בפרוייקט מבורך.

בשבוע שעבר קיימנו את האימון הראשון בפרוייקט, האימון היה מצוין עם שחקנים מוכשרים מאוד שבנויים להיות דור העתיד של מכבי ושל הכדורגל הישראלי. בנוסף גם האחיין שלי, רוי רביבו, השתתף באימון וזה היה כיף גדול לאמן אותו.

אני שמח לעבוד עם שחקנים ומאמנים מצוינים שבראשם עומדים ריימונד אוטוולד ופטריק ואן לוון. זאת זכות ללמוד מהניסיון והיחס המקצועי לאימון״.