מכבי תל אביב הודחה הערב (שבת) על ידי הפועל אום אל פאחם אחרי הפסד מאכזב 3:2 לקבוצה מהליגה השנייה. בסיום המשחק, המאמן ולדימיר איביץ', לא הסתיר את אכזבתו וסיכם: "מה שקרה זה שבמחצית השנייה פתחנו עם טעות גדולה עם שער עצמי. אחרי זה ניסינו לחזור ליתרון וללחוץ אבל הם כבשו שער מבעיטה מרחוק וניצחו את המשחק. זו הזדמנות לברך את אום אל פאחם על הניצחון ושיהיה להם בהצלחה בהמשך".

על התחושות בקרב השחקנים:

"כולנו מאוכזבים מהתוצאה וההדחה. אם יש מישהו שצריך לקחת אחריות על התוצאה הזו הוא אני וגם השחקנים אני בטוח רוצים להתנצל בפני כל האוהדים שהגיעו לעפולה. זו התוצאה הגרועה ביותר שהייתה לנו בשנה וחצי שאני מאמן מכבי". 

על הרוטציה הרחבה שערך בהרכב שעלה למשחק:

"שיחקתי עם שחקנים ששיחקו הרבה משחקים העונה. יש לנו המון משחקים במהלך העונה וכשיש הזדמנות לתת לעוד שחקנים שלא שיחקו לאחרונה את חולצת ההרכב אז עושים את זה. אני לא יכול לומר שהשחקנים לא נתנו 100 אחוז מעצמם. במחצית הראשונה יכולנו להוביל 0:4 אבל זה הכדורגל וזה קורה. בסופו של יום אנחנו צריכים לחשוב כבר על המשחק הבא כי אין לנו הרבה זמן להתכונן אליו הוא כבר ביום שלישי".

"היום זו הייתה הזדמנות לתת לשחקנים שחזרו מפציעה או לא שיחקו הרבה את ההזדמנות. אני לא חושב שזו הסיבה להפסד לקבוצה מהליגה השנייה. אנחנו איבדנו את הביטחון אחרי שער השיוויון וכשניסינו לחזור ליתרון לא הצלחנו, הם כבשו וניצחו".

על ההופעה של יאניוטיס בשער לראשונה מזה תקופה ארוכה:

"הוא הגיע ממועדונים גדולים ואני לא חושב שהוא לא יודע לשחק תחת לחץ. הוא לא שיחק אמנם המון זמן וזה היה הרגע בשבילו לשחק כדי לראות אותו. אני לא חושב שזה נכון ליחס את ההפסד לשחקן כזה או אחר".