פרי גיים
מכבי תל אביב פתחה הערב (שני) את המחזור ה-22 של ליגת הבורסה לניירות ערך עם משחק ביתי נגד הפועל רעננה. המוליכה הגיעה למפגש, שהתקיים באיצטדיון בלומפילד, במטרה להגדיל לפחות באופן זמני את הפער בפסגה ל-8 נקודות מהשנייה מכבי חיפה.

לאחר ה-1:1 בבאר שבע במחזור הקודם, המאמן ולדימיר איביץ' בחר לבצע שינוי אחד בהרכב: הכנסתו של דור מיכה למרכז השדה במקומו של אבי ריקן. צ'יקו אופואדו, יונתן כהן ועומר אצילי המשיכו לקבל קרדיט בהתקפה. 

מהעבר השני רעננה הגיעה כאשר היא נאבקת בחלק התחתון של הטבלה ועם 16 נקודות, 3 מתחת לקו האדום. מאמנה ניסו אביטן חסר את יואב תומר הצעיר שנותר מחוץ לסגל ברגע האחרון. במקומו הובילו את החוד יוג'ין אנסה וקייס גאנם. 

מחצית ראשונה
מכבי שלטה במשחק מהפתיחה אבל האיום הראשון היה שייך לאורחת עם בעיטה של אנסה שחלפה מעל המשקוף. גם בדקות הבאות שחקני רעננה הצליחו לסכן את השער אבל בעיטה של אנסה ועוד נגיחה של גאנם לא מצאו את הרשת. 

מכבי החלה להיכנס למשחק ובדקה ה-24 גם כמעט כבשה אבל בעיטה ממרחק של גולסה נעצרה במשקוף. גולסה המשיך לאיים על השער גם בדקות הבאות ובעיטה נוספת שלו הוסטה לקרן. לקראת סיום ההפסקה גם מיכה החל להגיע למצבים קורצים אבל שתי בעיטות שלו, כולל מצב מסוכן מאוד מתוך הרחבה, לא מצאו את המסגרת. 

מחצית שנייה 
הצהובים פתחו טוב את המחצית השנייה והגיעו לשתי הזדמנויות טובות. הראשונה היתה של כהן (48) שבעט מ-16 מטרים וסחט הדיפה מצור. לאחר מכן (51) סבוריט השאיר את צ'יקו במצב של שער אבל החלוץ נגח לקורה מ-6 מטרים. 

הקבוצה של איביץ' לא התייאשה, הגבירה קצב ובדקה ה-59 גם מצאה את השער. אצילי הוכשל על שפת הרחבה ולקח את הבעיטה. הקשר סובב באומנות מעל החומה ונעצר רק ברשת. 0:1 למכבי. מיד לאחר השער איביץ' ביצע חילוף ראשון כשאילון אלמוג החליף את יונתן כהן.

רבע שעה לסיום הגיע השני של מכבי. הפעם זה התחיל מחטיפת כדור של גולסה בחלק המגרש של רעננה. הקשר שלח מיד את אצילי לאחד על אחד במסירת עומק ומספר 7 סיים עם צ'יפ נפלא מעל השוער. 0:2 למכבי. למרות היתרון, מכבי חיפשה שערים נוספים בדקות הסיום כאשר גם שחקני ההגנה איתן טיבי ואנדרה ג'ראלדש ניסו לכבוש אבל הבעיטות שלהם פיספסו את המסגרת במעט. בתוך תוספת הזמן רעננה הצליחה לצמק בעזרת אנסה שירה טיל אדיר מ-20 מטרים לקורה הרחוקה ופנימה. 1:2 למכבי בסיום.