אקדמיית הבנות של מכבי תל אביב פותחת עונה חדשה. ביום ראשון ה-2.8 יערך אימון הפתיחה של קבוצות הבנות במחלקת הנוער של המועדון. אימון הפתיחה יתקיים במתחם האימונים בקרית שלום, דרך בן צבי 106, תל אביב – יפו.

פרוייקט אקדמיית הבנות מנוהל על פי הפילוסופיה של המנהל הביצועי של המועדון, פטריק ואן לוון. את הפרוייקט עצמו מנהלת המאמנת, דנה ניסנבוים. תחתיה יעבדו צוות מקצועי של מאמנים ומאמנות במטרה להכשיר את דור השחקניות הצעירות בתנאים הטובים ביותר.

שחקניות ושוערות המעוניינות לקחת חלק בפרוייקט המיוחד ולהצטרף למשחפה הצהובה מוזמנות ליצור קשר עם המאמנת דנה – 0506300890.

לקראת פתיחת האימונים של אקדמית הבנות, שוחחנו עם מנהלת הפרוייקט, דנה ניסנבוים: ״לקראת העונה החדשה יש התרגשות וציפייה רבה לחזור למגרש גם מצד המאמנות וכמובן מצד השחקניות שמתגעגעות לאימונים. בייחוד לאור סיום העונה הקודמת שלמעשה נקטעה בעקבות הקורונה ולא סיימנו אותה כפי שציפינו. קבוצת הנערות שנפתחה בעונה שעברה עשו את טבילת האש בליגת הנערות, יגיעו מנוסות יותר ואני בטוחה שגם נראה את זה על המגרש. קבוצת הילדות עונה שעברה הייתה בין הקבוצות החזקות בליגה, נפרדה למעשה מהבנות משנתון 2006 שעלו לקבוצת הנערות. אנו מקוות לקלוט עוד בנות לקבוצת הילדות וכמו כן לקבוצת הטרומיות שגם עברה שינויים. נשמח שעוד בנות צעירות יצטרפו אלינו לאקדמיה. אני מאחלת לכולנו בריאות מעל הכל וכמובן עונה מוצלחת ורציפה״.

שנתוני הקבוצות:
נערות: 2006-2002
ילדות: 2009-2007
טרומיות: 2010-2012

פעילות הקבוצות:

  • 3 יחידות אימון
  • בנייה גופנית
  • ניתוח וידאו
  • תזונאית
  • מאמנת מנטאלית
  • מחלקה רפואית

הקבוצות של הנערות והילדות ישתתפו במסגרת הליגה התחרותית של ההתאחדות לכדורגל. לגבי קבוצת הגלאים הנמוכה יותר (טרומיות) – במידה והקבוצה לא תירשם לליגה הן ישתתפו בטורנירים מיוחדים ומשחקי אימון נגד קבוצות שונות.