בן ביטון (29) חתם על חוזה במכבי תל אביב עד תום עונת 2020/21 עם אופציה לעונה נוספת לאחר שהצטרף מהפועל באר שבע, בה שיחק ב-7 העונות האחרונות.

ביטון, שעבר בהצלחה בדיקות רפואיות במועדון וילבש את החולצה מספר 2 של מכבי, אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "אני שמח להצטרף למכבי תל אביב ולחוות את העוצמות של המועדון הגדול הזה. כמי שכבר זכה בעבר בתואר האליפות אני יודע שקשה יותר לשמור עליו ולכן עכשיו נכוון הכי גבוה שרק אפשר במטרה לרשום כמה שיותר הישגים במדי מכבי".

המשנה למנכ"ל, שרון תמם, אמרה: "אנחנו שמחים לצרף את בן לקבוצה ובטוחים שיתרום לנו רבות בעתיד הקרוב והרחוק בדרך להשגת כל המטרות שלנו. ברוך הבא בן ובהצלחה".

 

ביטון החל דרכו במחלקת הנוער של הפועל תל אביב ממנה עבר בעונת 2010/11 לסקציה נס ציונה, במדיה ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים ו-89 הופעות בכל המסגרות. לאחר שנתיים בנס ציונה, עבר ביטון להפועל נצרת עילית ובמדיה ערך 37 הופעות בכל המסגרות. לקראת עונת 2013/14, הצטרף ביטון להפועל באר שבע ושיחק תפקיד מרכזי בזכייה של באר שבע ב-3 תארי אליפות, גביע המדינה וגביע אלוף האלופים. כמו כן, רשם ביטון הופעות עם הקבוצה בשלב הבתים של הליגה האירופית.

ביטון, שכבש 2 שערים במדי ב"ש ב-258 הופעות בכל המסגרות, ערך 2 הופעות במדי נבחרת הנוער ואת הופעת הבכורה שלו מתוך 5 במדים הלאומיים נגד קרואטיה במרץ 2016.