3.8: משחק הכנה – מכבי ת"א מול בני יהודה (19:00)
אחרי שקיימה שני משחקי הכנה במסגרת מחנה האימונים, האלופה תערוך את ניסוי הכלים האחרון שלה לפני שהעונה תיפתח באופן רשמי במשחק אלוף האלופים בהמשך השבוע. 

8.8: אלוף האלופים, משחק 1 – הפועל ב"ש מול מכבי ת"א (20:15, טדי)העונה תצא לדרך במוצ"ש כאשר מכבי תפגוש את מחזיקת הגביע למפגש הראשון מבין השניים על הזכות להניף את התואר הראשון של העונה. כזכור, אשתקד זכתה מכבי באלוף האלופים לאחר ניצחון 0:1 על בני יהודה, כאשר אז נערך המפעל במתכונת של משחק אחד.

9.8: הגרלת סיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות
מכבי תהיה מדורגת בהגרלה בה תגלה מי תהיה יריבתה הראשונה במוקדמות המפעל היוקרתי ביבשת. השנה ייערכו המוקדמות בפורמט של משחק נוקאאוט אחד בלבד, אותו תארח הקבוצה ששמה יישלף ראשון בהגרלה, כאשר רק בשלב הפלייאוף יתקיים מפגש כפול. 

13.8: אלוף האלופים, משחק 2 (20:30 בבלומפילד)
5 ימים לאחר המפגש הראשון, מכבי תארח את הפועל ב"ש בבלומפילד למשחק הגומלין שבסיומו גם נדע האם מכבי תזכה בתואר שנה שנייה ברציפות ובסך הכל בפעם ה-7 בתולדותיה. 

18/19.8: סיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות
האלופה תחל את העונה האירופית בחצי השני של החודש כאשר היום והשעה הסופיים ייקבעו בהמשך. 

29.8: מחזור הפתיחה של הליגה – מכבי ת"א נגד מכבי פ"ת
הגרלת לוח המשחקים זימנה לצהובים משחק מול העולה החדשה במחזור הראשון של ליגת הבורסה לניירות ערך. גם במקרה הזה המועד הסופי של המשחק ייקבע בהמשך. יש לציין כי מכבי צפויה לשחק בסיבוב השני באירופה (בין אם במוק' ליגת האלופות או מוק' הליגה האירופית) מספר ימים לפני פתיחת הליגה. לאחר המחזור הראשון תצא הליגה לפגרת נבחרות בת כשבועיים. לוח המשחקים המלא מחכה לכם כאן.

נזכיר לכם שאם אתם רוצים לדעת על כל מה שקורה במועדון זה הזמן להוריד את האפליקציה הרשמית ולקבל את כל העדכונים החמים מהשטח. אל תשכחו לאשר בהגדרות המכשיר קבלת התראות עם כל העדכונים הרשמיים – כדי שתהיו הראשונים לגלות.