מכבי תל אביב זכתה הערב (ש') בתואר השני שלה העונה והיא מחזיקת גביע הטוטו לעונת 20/21, אחרי שגברה בתוצאה 0:2 על בני סכנין. מתן בלטקסה כבש את שער הראשון ודן ביטון קינח עם שער בכורה שהעניק לצהובים את גביע הטוטו ה-7 בתולדות המועדון.

פרי גיים

מכבי הגיעה למשחק בסכנין אחרי הניצחון על ריגה במוקדמות ליגת האלופות ביום רביעי ורגע לפני שימריאו לסודובה לקראת המשחק במסגרת הסיבוב השני. עומס המשחקים הובילו את המאמן, גיאורגיס דוניס, לתת במה למספר שחקנים שטרם פתחו בהרכב הצהובים ובניהם, דניאל פרץ, חנצ'יס, בר כהן, דן ביטון והחלוץ טל בן חיים.

מחצית ראשונה

מכבי פתחה טוב את המשחק אך חוסר דיוק ברגל המסיימת מנעה מהצהובים לעלות ליתרון מוקדם. בדקה ה-8 ניסיון בעיטה של דן ביטון מתוך הרחבה ומהאוויר על סמוך למשקוף.

בדקה ה-30 בני סכנין רשמה הזדמנות ממשית ראשונה כשאיהב שאמי השתלט על כדור שהוגבה מצד ימין ובעט מ-11 מטרים, דניאל פרץ התמקם נכון וקלט את הכדור. בני סכנין המשיכה לנסות ולמצוא פרצה בהגנה של מכבי ודניאל פרץ נע ממנה שוב שער יתרון כשהוציא כדור מבין חיבורי הקורות מבעיטה של עטא ג'אבר בדקה ה-35. בסיום המחצית הראשונה שתי הקבוצות ירדו לחדר ההלבשה ללא שערים.

מחצית שנייה

מכבי עלתה למחצית השנייה באותו הרכב וללא חילופים. בדקה ה-54 ערך דוניס את החילוף הראשון של הצהובים – נכנס ברסקי יצא בר כהן. אחרי ניסיונות הבקעה של טל בן חיים וחנצ'יס, בדקה ה-57 יצר דן ביטון את ההזדמנות הראשונה הממשית של הצהובים אחרי שהשתחרר מהמגן שלו ברחבה ובעט לשערו של קנדיל, שהיה במקום והרחיק.

בדקה ה-66 ערך דוניס את החילוף השני כשאדוארדו גררו נכנס על חשבונו של טל בן חיים. בדקה ה-67 מכבי כבר כבשה את הראשון מרגליו של מתן בלטקסה אבל השופט עידן לייבה שרק לנבדל אך אחרי התערבות הואר קבע שער למכבי. 0:1 למכבי!

בהמשך גם דן ביטון היה קרוב לכבוש את השני אך הבעיטה שלו נעצרה אצל קנדיל. בני סכנין נותרה ב-10 שחקנים אחרי שחלאיילה שהיה החילוף השלישי של המארחים נפצע ויצא. מנגד דור תורג'מן נכנס דקה לסיום המשחק במקומו של חנצ'יס.

בדקה ה-93 דן ביטון כבש את ה-2 של מכבי אחרי בישול של בן ביטון אבל לייבה שרק שוב לנבדל של גררו שהפריע לשוער בזמן הבעיטה של ביטון. אחרי בדיקת ואר נוספת קבע לייבה כי השער חוקי. 0:2 למכבי!