מכבי ׳שחר׳ פתחה באופן רשמי את עונת המשחקים 2020/21. הצהובים פגשו את הקבוצה מרמת השרון במסגרת מחזור הפתיחה של ליגת העל לנוער. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון, בחר לפתוח עם 7 שחקנים בעונתם השניה בקבוצת הנוער ו-4 שחקנים נוספים שעלו העונה לקבוצה ועורכים את הופעת הבכורה בנוער.

ההרכב המלא: תומר אלון, עילאי תומר, אריאל בלסון, מייקל מור, שחר רוזן, ניב ברקוביץ׳ (שון עדרי, 83׳), רותם יצקר (יונתן פז, 62׳), אנר אושמנדי (אלעד קפלן, 83׳), אורי הלוי (מוחמד אבו עיאש, 58׳), אור רויזמן (אביב פלס, 62׳) וטל תורג׳מן.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח עם הזדמנות של המקומיים. בדקה ה-2 איתן קאים ניסה להרים כדור מהאגף השמאלי, הכדור הלך היישר אל המשקוף והחוצה. עשר דקות לאחר מכן שוב רמת השרון איימה על השער. הרמה מצד ימין הגיעה אל אחמד מצרי שבעט את הכדור סמוך לקורה והחוצה.

בדקה ה-13 מכבי עלתה ליתרון. אורי הלוי הרים כדור טוב מהאגף הימני, אנר אושמנדי השתלט על הכדור ברחבה ושחרר בעיטה חזקה אל הרשת. 0:1 למכבי. מדובר בשער הבכורה לקשר הצעיר בהופעת הבכורה שלו בנוער.

בדקה ה-16 שוב הצהובים היו אלה שאיימו על השער. הפעם המהלך החל בקרן קצרה, הכדור הגיע אל המגן השמאלי, שחר רוזן, ששחרר בעיטה מחוץ לרחבה אל המסגרת, הכדור הוסט על ידי מגן רמת השרון לקרן.

בדקה ה-19 רמת השרון כמעט ואיזנה את התוצאה. אחמד מצרי השתלט על כדור ברחבה ובעט מקרוב אל המסגרת, תומר אלון זינק נהדר והדף את הכדור המסוכן.

בדקה ה-26 מכבי הכפילה את התוצאה. אושמנדי מצא את אורי הלוי בצד ימין, הקשר הצעיר שחרר בעיטה מברחוק שהלכה אל חיבורי השער ופנימה. 0:2 למכבי. הלוי גם הוא התכבד בשער בכורה במשחק הבכורה במדי מכבי ׳שחר׳.

דקה לאחר מכן הלוי הרים כדור מצוין אל הרחבה, אור רויזמן הגיע ראשון ובעט מהאוויר אל הרשת החיצונית. עד לסיום המחצית לא נרשמו מצבים מסוכנים מול השער עבור שתי הקבוצות והתוצאה נשארה 0:2 למכבי.

מחצית שניה
המחצית השנייה נפתחה עם חצי הזדמנות של רמת השרון. בדקה ה-50 בעיטה חזקה מחוץ לרחבה נקלטה על ידי שוער מכבי, תומר אלון. עשרים הדקות הבאות התנהלו בעיקר במרכז המגרש כאשר שתי הקבוצות לא איימו על השער באופן מסוכן.

בדקה ה-71 כדור שהורחק על ידי הגנת רמת השרון הגיע אל יונתן פז, שנכנס כמחליף, הקשר שחרר בעיטה שהלכה מעל השער. שתי דקות חלפו ומכבי כמעט כבשה את השלישי. כדור רוחב של שחר רוזן חלף בין השוער להגנה, טל תורג׳מן גלש אל הכדור אך פספס אותו במעט.

בדקה ה-80 מוחמד אבו עיאש, שנכנס כמחליף בשורות מכבי, פרץ באגף הנמני ונתן כדור רוחב טוב אל הרחבה, רמת השרון הרחיקה את הכדור שהגיע אל פז. הקשר בעט מחוץ לרחבה אך הכדור חלף סמוך לקורה והחוצה.

דקה אחת חלפה ומכבי כמעט מצאה את השער השלישי. כדור רוחב של שחר רוזן הגיע אל אושמנדי שבעט בנגיעה מעל השער.

בדקה ה-89 כדור קרן של רמת השרון הגיע אל שחקן מקומי שנגח אל המסגרת, אלון הדף את הכדור הכדור ומנע שער בטוח. בתוך תוספת הזמן מכבי יצאה למתפרצת, אבו עיאש מצא את פז שבעט אל המסגרת, אך שוער היריבה קלט את הכדור.

רגע לפני השריקה כדור קרן של רמת השרון הגיע אל הקשר שבעט מסף הרחבה אל המסגרת שוב תומר קלט את הכדור. בסיום המשחק התוצאה נשארה 0:2 למכבי.