מכבי תל אביב הוגרלה היום (ו') בפעם חמישית בתולדותיה לשלב הבתים בליגה האירופית. ההגרלה זימנה לצהובים חורף בו יפגשו את ויאריאל הספרדית, קרבאח האזרית וסיבאספור הטורקית.

מיד אחרי ההגרלה המאמן, גאורגיוס דוניס, התייחס ליריבות שמכבי צפויה לפגוש: "אחרי הגרלה כזו אני מעדיף שלא לומר אם היא טובה או לא, אלא שמבחינתי עדיף להתמקד בלדאוג שהקבוצה תהייה בכושר טוב אחרי הכנה של 20 יום ולהלחם בכל משחק. ברור שיש מועדון גדול אחד בבית שלנו – ויאריאל – אבל גם שתי היריבות הנוספות איכותיות".

"קרבאח בעלת ניסיון רב במפעלים האירופים, הופיעה בשלב הבתים של ליגת האלופות ויהיו יריב קשה. סיבאספור הינה קבוצה טובה מהליגה הטורקית שנחשבת לליגה טובה והעובדה שסיימו במקום הרביעי בטבלה מדברת בעד עצמה. אני מאמין שמלבד העדיפות שיש לויאריאל כפיבוריטית הבית הזה הוא פתוח"

גם החלוץ, איתי שכטר, התייחס לתוצאות ההגרלה והודה: "הגרלה לא פשוטה. קבוצה חזקה מספרד – ויאראל, קרבאח וסיבאספור. נצטרך ללמוד את הקבוצות. אנחנו יודעים מי הקבוצה העדיפה כרגע בבית. נתכונן למשחקים. כרגע המשחק הבא בליגה האירופית זה המשחק הרשמי הקרוב שלנו ואני מקווה שכמה שיותר מהר נחזור לשחק בליגה הישראלית ואני מקווה שבקרוב מאוד הכדורגל הישראלי יחזור גם בשביל השחקנים וגם בשביל האוהדים".

על היריבות אמר שכטר: "ויאריאל זו קבוצה שמכבי תל אביב כבר פגשו. לא ההגרלה הכי אטרקטיבית שיכולנו לקבל אבל מצד שתי קבוצות חזקות. אנחנו נבוא לעשות את המקסימום כדי לעלות שלב. נבוא הכי מוכנים שאפשר. משחקים לא פשוטים"

"את מי חלמתי לקבל? רציתי את הבית של נאפולי וריאל סוסידאד. רציתי לשחק באצטדיון של נאפולי וגם לפגוש קבוצה ספרדית שלא פגשתי עוד. מועדון כמו ויאריאל זה מועדון גדול עם קהל ביתי. אמנם כרגע הקהל לא נמצא אבל אצטדיון ביתי ונצטרך לבוא מוכנים למשחקים האלה".