אקדמיית הנוער ממשיכה לקיים פעילויות עבור השחקנים ואנשי הצוות גם במהלך הסגר. אחת מהפעילויות היא הרצאות של שחקני הקבוצה הבוגרת. השחקן הראשון ששוחח עם המחלקה הוא הקשר, דור פרץ, שגם גדל במחלקת הנוער של המועדון.

תחילה פרץ שיתף על המסלול שלו במחלקת הנוער והדרך שעשה עד שהגיע אל הקבוצה הבוגרת. לאחר מכן הוא שיתף את השחקנים הצעירים ב-3 עקרונות שמוליכים אותו עד היום וכך סיפר: ״העיקרון הראשון הוא התמודדות עם מכשולים. הם מופיעים במהלך הקריירה. גם כשחקנים צעירים אני יודע שאתם חווים מכשולים. יש פציעות, מאמנים שפחות מתחברים אליכם, משחקים שאתם לא משחקים או לא בסגל. הדבר הכי חשוב כדי לעבור את התקופות האלו זה לקום כל בוקר, להתמיד ולעשות את הדברים בצורה הכי טובה שאפשר".

"העיקרון השני הוא מנהיגות", סיפר פרץ, "המילה מנהיגות מאוד חשובה אצלי. זה לאו דווקא האדם עם סרט הקפטן. מנהיג מבחינתי זה כל אחד ואחד מכם שרואה את ההרצאה הזו. מבחינתי להיות מכביסט זה להיות מנהיג. מנהיגות באה לידי ביטוי גם על המגרש. להקשיב למאמן בכל מצב. לאסוף ציוד אחרי אימון, לא להשאיר שום דבר אחריכם, שם מתחילה המנהיגות".

"העיקרון השלישי הוא התמקדות בלימודים. אף אחד לא יודע מה צופן העתיד. מאוד חשוב להצטיין בלימודים ולהתנהג כמו שצריך. זה חשוב מאוד להכין תכנית ב׳. אי אפשר לדעת מה מחכה בהמשך".

לקראת הסיום פרץ התפנה לשאלות מצד השחקנים והצוות.
שחקני קבוצת ילדים ב׳ שאלו אותו על ההתמודדות עם המעבר מקבוצת הנוער לקבוצה הבוגרת:
״אני עליתי לבוגרים כדי לחזק את הקבוצה כי היה מחסור של שחקנים במסגרת גביע הטוטו. שיחקתי 3 משחקים בגביע הטוטו ואז חודש וחצי לא הייתי בסגל. קיבלתי את זה, ידעתי שהצ׳אנס שלי יגיע. כל אימון עשיתי את הכי טוב שאני יכול. בסופו של דבר המאמן קרא לי לשחק והייתי שם לעשות את המיטב ולעזור לקבוצה. הכי חשוב לא לוותר בשום שלב, זה יביא אתכם להיות הכי מוכנים שאפשר לקראת הבוגרים וזה מה שיעשה אתכם שחקני כדורגל טובים״.

קבוצת נערים א׳ שאלה אותו על העונה הראשונה שלו בקבוצת הנוער:
״המעברים בין נוער ובוגרים ובין נערים לנוער הם שונים קצת אבל הם מאוד דומים. ההתמודדות בשניהם בשבילי הייתה מאוד דומה. בתחילת דרכי בנוער מיעטתי לשחק. היו שחקנים מאוד טובים על התפקיד שלי. הייתי ממתין לצ׳אנס שלי ומתאמן בצורה הכי טובה שאני יכול. אין ספק שיכולים להיות רגעים מבאסים שאתה לא משחק וחוזר בדמעות הביתה. מאוכזב ומתוסכל כי אתה עובד קשה ונכון ואתה מרגיש שאף אחד לא רואה את זה. אבל מי שלא יוותר ויתמיד יגלה שהדרך ארוכה ובסופו של דבר אפשר להצליח״.

מאמנת קבוצת הבנות שאלה על ההתמודדות עם פציעות:
״פציעות בכדורגל אף פעם לא מגיעות בתזמון טוב. המפתח הוא להבין שזה חלק מהמשחק. ברגע שמבינים שזה חלק מהמשחק ואפשר להיעדר מהמגרש לתקופה מסויימת, אז אפשר לעשות שיקום בצורה הכי טובה שיש, מבחינה גופנית ומנטאלית. יש הרבה רגעי משבר אבל בסופו של דבר כשחוזרים למגרש ומתגברים על הפציעה זה מראה כמה אנחנו חזקים״.

פרץ גם נשאל על שיתוף שחקני נוער בקבוצה הבוגרת כיום:
״שחקני הנוער שמשתלבים כיום בקבוצה הבוגרת ברמה טובה. הם נראים בשלים ומוכנים להיות חלק ממכבי תל אביב. אני כשחקן בוגר במערכת משתדל לתת טיפים, לכוון ולדחוף אותם קדימה״.

לסיום נשאל פרץ על קבוצת הבנות של מכבי תל אביב:
״זה כל כך מדהים בעיני שפתחו קבוצת בנות במועדון. בנות שאוהבות כדורגל זה מדהים. יש להן את האופציה להגיע הכי רחוק שאפשר והן מסוגלות לזה. זאת במה נהדרת להראות את היכולות שלהן ועוד יותר כיף שזה קורה כאן במכבי תל אביב״.