מכבי תל אביב תחל בקרוב מאוד (22.10) את שלב הבתים של הליגה האירופית. הצהובים יחזרו לבמה מכובדת במיוחד אחרי הפסקה של כ-3 שנים ורגע לפני ניתנת לכם הזדמנות לזכות בחולצת משחק רשמית של האלופה עם פאץ' של המפעל היוקרתי!

המשחק
מטרת המשחק היא לגלות קוד בן 5 תווים בעזרת 5 רמזים שיפורסמו ברשתות החברתיות של המועדון בימים הקרובים- רמז אחד בכל יום. אחרי שתקראו את הרמזים תצטרכו לחפש את התשובה – תו אחד מתוך הקוד – בדפי האתר הרשמי. שימו לב! המשחק משוחק רק באתר ובאתר המותאם למובייל. למעבר לאתר המותאם מהאפליקציה לחצו כאן .

איך מרכיבים את הקוד?
עקבו אחרי הרשתות החברתיות הרשמיות של מכבי שם יתפרסם הרמז היומי החל מיום שלישי ה-13.10 ועד יום ראשון ה-18.10 (לא כולל שבת). הרמז יפנה אתכם לעמוד ספציפי באתר (למשל: עמוד של משחק מהעבר, עמוד שחקן ספציפי ועוד) ושם, אם צדקתם, ימתין לכם תו אחד מהקוד. למעבר לעמוד הפייסבוק לחצו כאן. לעמוד האינסטגרם לחצו כאן. שימו לב כי הרמז האחרון יפורסם ביום ראשון, 18.10, בשעות אחר הצהריים.

מצאתם את כל 5 התווים? כל הכבוד! מהרו לחנות האונליין הרשמית של המועדוןהוסיפו את החולצה עם פאץ' הליגה האירופית לסל הקניות והזינו את הקוד במקום המיועד להכנסת קוד קופון באיזור התשלום. 5 הראשונים שיזינו את הקוד הנכון יזכו בחולצה! שימו לב כי כל משתמש מבין החמישה יהיה זכאי לממש את הקוד פעם אחת בלבד, כלומר לזכות בחולצה אחת בלבד.

*הפרס מתייחס לחולצת המשחק הצהובה לגברים/נשים כולל חולצה בהתאמה אישית.

אנחנו יודעים שלא מדובר במשימה פשוטה, אבל נראה לנו שהיא תהיה שווה את ההשקעה.

זה הזמן להתחיל להפעיל את הגלגלים, לעקוב אחר הפעילות ברשתות החברתיות ולנסות להיות בין 5 המתחדשים במזכרת מרגשת מעונה אירופית בצהוב.