מכבי תל אביב נפרדה בתיקו 1:1 עם ויאריאל ושיגה נקודה חשובה מאוד לקראת המשך המאבק על הכרטיס לשלב 32 הגדולות בליגה האירופית. פשיץ' כבש לצהובים את שער השיוויון עם פתיחת המחצית השנייה אחרי שפיינה העלה את הספרדים ליתרון רגע לפני המחצית. מכבי שמרה על המקום השני עם 7 נקודות. 

פרי גיים

מכבי פתחה במערך שכלל 4 שחקני הגנה: קנדיל, טיבי ששב להרכב, הרננדס וסבוריט. בקישור פתחו פרץ, גלזר וגולסה. את שלישיית ההתקפה איישו, יונתן כהן, דן ביטון ופשיץ'.

לפני שריקת הפתיחה כיבדו שתי הקבוצות בדקת דומייה את אגדת הכדורגל, דייגו ארמנדו מראדונה, שהלך לעולמו ביום רביעי והוא בן 60.

מחצית ראשונה

מכבי פתחה את המשחק עם ניסיונות לצאת קדימה ולחפש את שער היתרון, אך ויאריאל עצרה די בקלות את הניסיונות ומנגד באקה כמעט וכבש את הראשון כבר בדקה ה-6 בבעיטה שמצאה את טננבאום מוכן.

רגע לפני שכבר היה נראה ששתי הקבוצות יירדו למחצית ללא שערים, ויאריאל יצאה למתפרצת מהירה עם רובן פניה שחתך את קו הקישור ומסר לבאקה שבנגיעה הכניס עומק לבאנה. האחרון המשיך לפינה הרחוקה ופנימה. 0:1 לויאריאל.

מחצית שניה

שתי הקבוצות עלו למחצית השנייה ללא שינויים בהרכב. 3 דקות מפתיחת המחצית קנדיל מצא בכדור מצד ימין את דור פרץ ברחבה. האחרון הוריד עם הראש לפשיץ' שמקרוב כבש. מכבי איזנה ל-1:1!

בדקה ה-54 דוניס ערך חילוף ראשון התקפי במשחק. דן גלזר, שנפצע בהיתקלות ראשים יצא ובמקומו נכנס ניק בלקמן. דקה לאחר מכן קנדיל היה קרוב לעשות את המהפך בבעיטה מתוך הרחבה שחמקה מעל המשקוף.

בדקה ה-60 פשיץ' יכול היה לכבוש את השני שלו במשחק אחרי שגולסה הכניס לו כדור עומק נהדר והעמיד אותו במצב של אחד על אחד מול רולי, אבל הסרבי בעט מעל למשקוף.בדקה ה-85 אלכסנדר פשיץ' ודן ביטון פינו את מקומם לטובת שרן ייני ואבי ריקן.

מכבי המשיכה לחפש את את המהפך ובדקה ה-88 גם סבוריט נכנס לרשימת המחמיצים אחרי שבעט מהאוויר כדור מתוך הרחבה מעל למשקוף. בדקה ה-90 אנריק סבוריט ספג את הכרטיס האדום אחרי עימות עם מגן ויאריאל.