המשחק שיגרום לכם לחשוב על מכבי שוב כאן. בימים הקרובים אתם מוזמנים להשתתף פעם נוספת במשחק נושא הפרסים שלנו "פצחו את הקוד", שבסיומו אחד או אחת מכם יזכו ב-500 ש"ח לרכישה בחנות האונליין הרשמית של מכבי!

המשחק

מטרת המשחק היא לגלות קוד בן 5 תווים בעזרת רמזים שיפורסמו ברשתות החברתיות של המועדון. אחרי שתקראו את הרמזים (רמז אחד בכל יום) תצטרכו לחפש את התשובה – תו אחד מהקוד – בדפי האתר הרשמי. שימו לב! המשחק משוחק רק באתר ובאתר המותאם למובייל. למעבר לאתר המותאם מהאפליקציה לחצו כאן .

איך מרכיבים את הקוד?

עקבו אחרי הרשתות החברתיות הרשמיות של מכבי, שם יתפרסם הרמז היומי החל מיום שלישי ה-19/1 ועד יום ראשון ה-24/1 (לא כולל שישי ושבת). הרמז יפנה אתכם לעמוד ספציפי באתר (למשל: עמוד של משחק מהעבר, עמוד שחקן ספציפי ועוד) ושם, אם צדקתם, ימתין לכם תו אחד מהקוד. למעבר לעמוד הפייסבוק לחצו כאן. לעמוד האינסטגרם לחצו כאן. 

איך זוכים?

1. אחרי שתאספו 4 תווים (בימים שלישי עד ראשון), ביום שני, ה-25/1, תפורסם באתר הרשמי כתבה עם באנר הרשמה לקבלת שאלת הפרס. אתם תתבקשו כמובן להירשם (שימו לב: יתכן שכבר נרשמתם בעבר לפעילויות קודמות ולכן לא תתבקשו להזין שוב את פרטיכם), בהרשמה שתהיה פתוחה עד יום שני ה-25/1 בשעה 15:00.

2. ביום שני (25/1) בשעה 17:00 תישלח שאלת הפרס לכל הנרשמים, שהתשובה אליה תיתן לכם את התו החמישי והאחרון בקוד. 

3. גיליתם את התשובה? הראשון שיחזיר בתשובה חוזרת לשאלת הפרס את הקוד בן 5 התווים במלואו יזכה ב-500 ש"ח לרכישה בחנות האונליין הרשמית של מכבי! 

אנחנו יודעים שלא מדובר במשימה פשוטה, אבל תהיו בטוחים שהיא תהיה שווה את ההשקעה.

זה הזמן להפשיל שרוולים, לעקוב אחר הפעילות ברשתות החברתיות ולנסות לזכות בפרס הגדול.