מכבי ׳שחר׳ התארחה אצל הקבוצה מסכנין במסגרת שמינית גמר גביע המדינה לנוער. הצהובים הגיעו למפגש לאחר שחלפו בשלב הקודם על מכבי עירוני שדרות. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון, ביצע שינוי אחד בהרכב הקבוצה ממשחק הליגה האחרון, יהלי לזר פתח בכנף ימין במקומו של אורי הלוי.

ההרכב המלא: תומר אלון, אריאל בלסון, איתי בן חמו, מייקל מור, שחר רוזן (רוי רביבו), יונתן פוטוגז פז (נובאטוס מירושי), שון עדרי (רותם יצקר), אנר אושמנדי, יהלי לזר (אורי הלוי), אור רויזמן (אביב פלס) ודור תורג׳מן.

מחצית ראשונה
המחצית הראשונה של המשחק התנהלה בשליטה של הצהובים שהגיעו למספר מצבים טובים מול השער.

ברבע השער הראשונה של המשחק, אור רויזמן ודור תורג׳מן, שניהם איימו על השער מרחוק, אך הכדור לא מצא את המסגרת בשני המקרים.

בדקה ה-18 מכבי קיבלה כדור עונשין מ-11 מטרים לאחר ששחקן הגנה של סכנין הכשיל את דור תורג׳מן בתוך הרחבה. אור רויזמן בעט את הכדור אל הרשת. 0:1 למכבי.

כמה דקות לאחר מכן הצהובים כבשו שער נוסף אך הוא נפסל בטענת נבדל. איתי בן חמו נתן צ׳יפ גדול שחלף על פני ההגנה של סכנין, אנר אושמנדי השתלט והצליח למצוא את הרשת, אך השער נפסל.

בדקה ה-30 סכנין איזנה זמנית את התוצאה ל-1:1. כדור חוץ הגיע אל חלוץ הקבוצה שהצליח להסתובב ולבעוט את הכדור אל הקורה פנימה.

בדקה ה-42 מכבי חזרה להוביל. הצהובים ביצעו תרגיל מבעיטה חופשית מהצד. אושמנדי הוציא אחורה אל רויזמן שבעט כדור גבוה אל החיבור. 1:2 למכבי.

לפני שריקת המחצית מכבי עלתה ל-1:3 ורויזמן השלים שלוער אישי. יונתן פורטוגז פז קיבל את הכדור ונתן כדור ארוך אל רויזמן שעבר את המגן ובעט בימין לפינה פנימה.

מחצית שניה
גם המחצית השניה הייתה בשליטה של הצהובים כאשר סכנין ניסו בעיקר ניסו לאיים עם מתפרצות, אחת מהם הסתיימה במצב של אחד על אחד אך תומר אלון היה מוכן והוא הצליח לעצור את ההתקפה. 

בסדקה ה-60 רויזמן בעט שוב אל השער, אך שוער סכנין הצליח לעצור את הכדור. כמה דקות לאחר מכן גם תורג׳מן הגיע למצב טוב של אחד על אחד, אך שוער סכנין שוב הצליח למנוע שער.

בדקה ה-85 רויזמן הגיע למצב נוסף כשהוא ניסה להקשית מעל השוער אך הכדור הלך החוצה.

 

עם שריקת הסיום הצהובים השלימו 1:4. דור תורג׳מן נתן כדור רוחב אל הרחוק, אורי הלוי התרומם ונגח את הכדור אל הרשת. התוצאה נשארה כך בסיום. והצהובים העפילו לשלב רבע הגמר.